Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

πινοντας καφε μεσα στο κηπο μου...

..εδω πρωι πρωι να ποτιζω το κηπο μου πινοντας και το καφε μου...
...σε ομορφες στιγμες....
.................
..μου αρεσει να καθομαι με τον καφε μου μεσα στο κηπο...
...σε μια μερια για να ακουσω την ονειρικη σιωπη τους....
..και να τα παρακολουθω ολα πως μεγαλωνουν...
.................
...εχω μεσα μου την υπομονη αλλα και την επιμονη μαζι με την εμμονη και την προσοχη..
..να τον φροντιζω με θρησκευτικη ευλαβεια καθε μερα....
.................
...βλητα κοβω το πρωι μερα παρα μερα...
..περιμενω τη μερα που θα κοψω της ντοματες της πιπεριες και τα αλλα που εχω φυτεψει...
..να γευτω τη γευση της μανας γης αλλα και τη γευση του ουρανου....
................
...μεγαλωνει ο κηπος μου και γεμιζει διαρκως με πρασινο το βλεμμα μου...
...οπως τον κοιτω γαληνιος οπως ειναι κατω απο την ζεστη του αυγουστου...
.............
...οταν ειμαι μεσα στο κηπο μου γεμιζει η μυτη μου απο το αρωμα των κηπευτικων..
...που εχω φιαξει....
..............
...ο αγαπημενος μου κηπος εχει μια μαγεια μεσα του ..
..και του ψιθυριζω τα μυστικα μου...
..............
....περιμενω τη μερα που με ιερη ευλαβικη σιωπη  θα κοψω αυτα που εχω φιαξει...
...και για να τα συνοδευσω στο φαγητο της ημερας μου...
...........
...τον αγαπω πολυ τον κηπο μου...
... μου δινει δυναμη μου παιρνει το αγχος...
....ειναι για μενα η χαρα και η γευση στη πικρα της ζωης μου....
........
..ουφ...!
...μια καλημερα μπηκα να πω...
..και παρασυρθηκα απο τον ωραιο κηπο μου...
..σχωρατε με..
....ομορφη τριτη...
..καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου