Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

ψιτ..? κρατατε μυστικο ορκιστειτε...

....σσσσσττττττ....
φιλες μου κρατατε μυστικο βρε..
....οχι...
..α ! ωραια...
..διαβαστε με....
...............
..μη μου γελασετε...
...ορκιστειτε και...
...πρωτα φιληστε σταυρο...
...................
..να πω πρωτα πως εδω στο χωριο μας λεμε...
..πως αμαρτια εξομολογημενη δεν ειναι αμαρτια...
..................
...καλες μου φιλες καθε φορα που μπαινω στο Facebook  και μεσα στο Instagram...
..................
...καθε φορα που αντικρυζω ενα υπεροχο ντελκοτε....
..ειδικα απο παχουλες γυναικες...
...................
...η καρδια μου μεσα μου πεταριζει ....
...και αισθανομαι οπως ενα τριχρονο παιδι...
...μπροστα σε μια σκαφη με παγωτο....
...και μου ρχεται να το γλυψω να το δαγκωσω να το φαω...
................
..μη γελασετε...
..ορκιστηκατε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου