Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

σταματα να πονας...

...ψιτ...?
...φιλη μου καλη να ξες με το καιρο θα γιατρευτει η πληγη σου...
..γιατροι ειμαστε απο μονοι μας...
το γιατρικο ομως εσυ το κρατας στα χερια σου....
............
..παραταμε να με διαβαζεις και να κλαις  για να γινεις καλα...
..πιασε σε παρακαλω  παλι το ξορκι της ζωης για να μαγευτεις ξανα...
..απο μια νεα συγκλονιστικη αγκαλια...
...και απο αλλον πιο ωραιο και ομορφο αντρα....
...και ασε με μενα ....
.......
..και μη μου λες πως πονας...
...φιλη μου νυχτερινη επισκεπτη των ονειρων...
..............
..διαβασα πολλες φορες το μηνυμα σου και σε ρωτω...
..που...? ποτε....? πως...? βρε...
.. σας εχω κανει εγω τη ζημια....
..πιστεψε με γιατι  ειλικρινα δεν καταλαβα ποτε τιποτα....
..........
...να το λες...
πλανη του νου λεγεται φιλη μου...
...και επιρρεπης ο νους σου που σου πλαθει ονειρα....
........
..ομως σε ευχαριστω πολυ που αφεθηκες να σε αγγιξουν οι αναρτησεις μου....
..οχι δε σου θυμωνω...
...γιατι να σου θυμωσω βρε...
...δε χωραει ο θυμος μεσα μου...
...οπως δε χωρανε οι πραγματικοτητες στα ονειρα...
...........
..φιλί...
..αγνο πανω στη πληγη σου που πονας μεσα στο μεσημερι τωρα σου δινω...
...........
..οπως και γω λατρεψα μονος μου της πληγες μου και τα σημαδια μου...
...και το παρελθον μου....
........................
..φιλί ...
..γεια σου....
........
..υγ...
..εχει λογια ομορφα μεσα η αναρτηση αυτη απο μια φιλη μου μαγισσα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου