Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

στην υγεια μας .....


 .......το παθος η σκεψη στο ποτηρι μαζι με το αγιο τσιπουρακι μου αποψε μου συντροφευει το βραδυ μου...

............

...γελαω για τα ονειρα που χαθηκαν..

..για της χαρες που δε με βρηκαν...

..και λεω στην υγεια σου χρηστο μου...

.............

..ακουγεται μοναχα το μικρο μου ραδιακι στο τραγουδι...

...εδω σε θελω καρδια μου....

..το τραγουδι ακουμπησε τη ψυχη μου και ενα αντιδωρο εγινε αμεσως μεσα μου...

.............

..η απουσια σου πονος αγγιξε τη ψυχη μου..

..δεν εψαξα ποτε για εξηγησεις...

..το ονειρο μου βυθιστηκε...

...με πονεσε η λησμονια σου....

..............

...αποψε να πιω θελω να μεθυσω να βαλω ταφοπλακα στα ονειρα μου...

...να πιω να μεθυσω να καψω της αμαρτιες μου...

..και αυριο οπως θα δακρυζει η ψυχη μου να γραψω προσευχη θελω...

...........

...μονος μου και δεν εχω κατι να με γλυκανει...

...μονο κατι μικρα μπουκαλακια γεματα με το αγιο τσιπουρακι μου...

...που και αυτα θελουν παρεα να πιωθουν και οχι μονος μου...

................

...κοιτα βρε το φεγγαρι μπορει να μην ειμαι κοντα σου...

..σου στελνω ομως μεθυσμενη καληνυχτα...

...και ενα σεσημασμενο φιλί...

............

...και να ξες κατι...

..περισσοτερο απο το   ' ' διαβαστηκε ' '

..ποναει το   ' ' ενεργος ' '  τωρα...

............

...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου