Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Τα δωρα της φιλης μου..

..τα δωρα της φιλης μου..

..καλη μου φιλη σημερα το πηρα το δεμα σου και σε ευχαριστω παρα πολυ..

..ειναι παρα πολλα τα καρβουνακια και το λιβανι που μου εστειλες..

..τοσα πολλα νομιζω ουτε καμμια εκκλησια θα εχει ποτε της... 

............. 

..επετρεψε μου να τα μοιρασω μερικα  στο μοναστηρι του πνευματικου μου γεροντα για να εχει..

..μερικα θα αφησω στο εκκλησακι της αυλης μου στον Άγιο Νεκτάριο..

.. και τα υπολοιπα κοντα μου..

...........

..ευλογημενη μου φιλη... 

..χαρηκα πολυ που σε γνωρισα μα πιο πολυ χαρηκα που εισαι πνευματικη ευλογημενη γυναικα..

..και πραγματικα με εξεπληξες το ποσο απλη και προσιτη εισαι..

...........

..θαυμαζω την ευαισθησια σου την αγνη ψυχη σου και τη καλοσυνη σου..

..μου ειπες με διαβαζεις συνεχεια και κλαις  χαιρομαι που σου αρεσουν τα γραφτα μου..

..ολα ειναι αληθειες ζωης..

..αλλα και καταθεσεις ψυχης..

..δεν θελω ομως να μου κλαις..

........

..καλη μου φιλη καθε μερα λιβανιζω και μου αρεσει πολυ αυτο..

..και το εχω αυτο  χρονια..

..μακαρι να λιβανιζα και στη δουλεια μου..

........

..καλη και ευλογημενη μου φιλη..

..η αγαπη που εχεις μεσα σου και το δοσιμο που εχουν τα χερια σου..

..σπανιζουν στης δυσκολες μερες μας..

..εισαι απο της λιγες γυναικες που καλλιεργουν την ευλογημενη αγαπη μεσα τους..

..εχεις ευλογια μεσα σου ευγενεια και ανθρωπια..

.........

..η καλοσυνη σου και η αγαπη σου ειναι αληθινη και μεγαλοπνοη...

..που σπανια βρισκεται στους σημερινους περιεργους καιρους μου...

...και τα δωρα σου που μου εστειλες ειναι τυλιγμενα ευλογημενα και με αξιοπρεπεια..

.........

..καλη μου φιλη σαν ανθρωπος μπορει να ξεχασω τα λογια που μου ειπες στο τηλεφωνο...

..μα δεν θα ξεχασω ποτε την ωραια πραξη σου και το δωρο που μου εστειλες...

..να ξερεις ποσο πολυ με συγκινεις..

.......... 

..αγαπω τους ανθρωπους που μιλανε απο καρδιας.

..και ειναι για μενα θειο δωρο θεου να συναντω ανθρωπους ευλογημενους σαν και σενα..

.......... 

..ενα μεγαλο ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου για σενα..

..σε ευχαριστω παρα πολυ...

..χιλια ευχαριστω...

.......... 

..ευχομαι η Αγία Παναγία Γιάτρισσα που εχεις στο εικονοστασι σου και την αγαπας τοσο πολυ...

..να σε προστατευει παντα και για παντα....

........ 

..φιλικα..

..χρηστος οικοδομος αγρινιο..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου