Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

στην ωραια κερατεα κυκλοφορει κλεφτρα καρδιων..

..καλη μου φιλη της ωραιας κερατεας.. ..οχι πως δε βρισκω λογια να σε περιγραψω...

 ..αλλα οι λεξεις μου ειναι φτωχες να αποδωσουν την ομορφια σου χωρις να σε αδικησουν... 

............... ..ισως αν ελεγα πως εισαι θεά να σε περιεγραφα πιο πιστευτά... ...αλλα και παλι θα σε αδικουσα...

 ..ναι εισαι μια παχουλη ομορφη θεά... ...οχι μονο στην ομορφια σου αλλα και στη συμπεριφορα σου..... .

 ...σου αρεσει να παιζεις με τους κοινους θνητους σου.... ..φαινεται πως καθε φορα που νιωθεις πληξη στηνεις και ενα παιχνιδι.... ........

........ ..εμφανιστηκες μπροστα μου εκλεψες τη καρδια μου... ...και με μαγεψες με τα πλουσια πιασιματα σου... ...κανοντας με πιστο ακολουθο... 

.. ...και οπως γινοτανε παντα καποια στιγμη βαρεθηκες... .

..εφυγες περνοντας μαζι σου τη καρδια μου... ...και αφηνοντας πισω σου εναν ανθρωπο χωρις λογο υπαρξης... ...χωρις ειδωλο να λατρεψει... ...και το κυριοτερο χωρις καρδια για να ματα ξανα αγαπησει... .

..καλη μου παχουλη μου φιλη... ..περασα παλι απο την ωραια κερατεα σου ηρθα να σου πω μια καλησπερα... 

...και ειπες οτι εισαι με το συλλογο βοηθεια σε σπιτι.. ...και μου κρυφτηκες.. 

...δεν αξιζα το φερσιμο σου αυτο... ...και αυτο θα στο κραταω οσο ζω.... ....πλουταρχος το λεει αυτο βρε... ...🎵🎵🎵 🎼🎶❤️🎵🎼 ..... .

..και τωρα μονος μου γυριζοντας στους δρομους φωναζω...

 ....προσοχη....! .

..στην ωραια κερατεα κυκλοφορει κλεφτρα καρδιων... ..γεια...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου