Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

αποψε ολα μου θυμιζουν..

..αποψε τελευταιο σαββατοβραδο εδω στο ομορφο λαυριο μου...

..σε λιγες μερες φευγω....

..................

...ωραια μου κερατεα προφερω το ονομα σου και γεμιζει το στομα μου...

...σαν ανοικτο πουκαμισο σε ηθελα να μεινω κοντα σου και αλλο...

..ομως εσυ δεν μπορεις να με κρατησεις...

..............

...τωρα πολλα μου θυμιζουν....

..και ολα βυθιζονται μεσα στο μυαλο μου...

...οι συναδελφοι μου οι σκεψεις μου η δουλεια  μου και οι φωτογραφιες που τραβαγα μονος μου...

.............

..ολα ειχαν τοτε μεσα μου χαρα...

..τωρα χαμενη η αγκυρα τους...

.......

..ομορφο μου λαυριο και ωραια μου κερατεα σας αποκαλεσα ζωη μου..

..γιατι κοντα σας εμαθα να ονειρευομαι..

..και εδω που νομιζα πως περναω λιγο καλα η ζωη μου αλλαξε τα παντα...

... με το τελος της παρατασης μου...

..........

..σαββατοβραδο μονος μου και να πινω παγωμενη ρετσινα και να ακουω τραγουδια στο δυνατο....

..και να λεω...

...ο ερωτας που εχω με το ομορφο λαυριο και την ωραια κερατεα...

..δεν μπορει να μου κρατησει για παντα...

..πιστευω να επιστρεψω...

...στην υγεια μας...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου