Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

οι λειτουργιές της μανας μου..









 ..η λειτουργιά της μανας μου...

..περιμενω το απογευμα να κτυπησει η καμπανα στο χωριο να τη παω τη μια ειπε στην εκκλησια ...

..και η αλλη εδω και να πω στο παπα να ερθει αυριο στο σπιτι για να σηκωσει το υψωμα....

.................

..τραβα τη χρηστο μου εσυ φετος μεσα σε αυτες εχω ολες της προσευχες μου για σενα...

..ρε μανα με συγκινεις τη εκατσες και μου εκανες... 

..μα καλα στασιο δεν εχεις καθολου....

.........

..επρεπε να σου της κανω ετσι θα σε αφηνα εχεις το ονομα του Χριστού μας...

..εχεις αυριο τη γιορτη σου...

...............

...τελευταια φορα χρηστο μου του χρονου δε θα ζω να σου ματαξανακανω....

..νατα παλι αρχισαμε....

..ξεσπαρα απο τη θεση σου βρεε μανα  τη ειναι αυτα που λες α δε πας καλα εσυ σημερα..... 

............

..την αληθεια λεω χρηστο μου το βλεπεις δεν ειμαι και καλα....

..σκυβω της φιλω τα χερια σε ευχαριστω ρε μανα μου για ολα...

..ελα να σε κανω μια αγκαλια και του χρονου εδω θα ειμαστε να μου ματαξανακανεις πρόσφορο ακους οτι σε λεω....

..και μας επιασαν τα κλαματα...

...ναι ρε οι αντρες κλαινε....

.................

..και του χρονου μανα μου γλυκια εδω μαζι....

..τωρα περιμενω να κτυπηση η καμπανα  να παω τη λειτουργιά στην εκκλησια....

...και του χρονου...

.................

..υγ.

...αναμνησεις του φεεις μπουκ και μου την βγαζει σημερα....

..σημερα δεν υπαρχει η μαναμ..

..και η λειτουργιά  για τη γιορτη μου για πρωτη φορα φετος ειναι αγοραστή απο το φουρνο...

..ωχ! κατι αναμνησεις που υπαρχουν ακομη και μου θυμιζουν..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου