Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

στην ωραια κερατεα με μαχαιρωσε..

..μικρη καλη μου αδελφη βαλε μια φωνη και μεσα στα μαυρα ντυσου..
..παρε το λεωφορειο  της γραμμης σαν τρελη...
..και στην ωραια κερατεα κατεβα χανεται ο αδελφος σου....
.............
..εδω στο ομορφο εκκλησακι της αγιας τριαδας στην ωραια κερατεα με πηγε που μια μερα ηταν ανοικτο...
...και πανω στην εικονα σταυρωνε η αθεοφοβη της βερες που μονη της πηρε...
..και μου εταζε ψευτικους ορκους αγαπης..
..και μου ορκιζοταν κιολας...
..οπως αναβε τα κερια της...
...........
...και εξω πισω στο δασακι της εκκλησιας στο παγκακι οπως ηταν λιγο μεθυσμενη εσβηνε τα τσιγαρα πανω στα χερια της και ορκιζοταν για μενα...
...και εγω ο χαζος ο χαζος  ""τη δεν ειμαι?""
..τη πιστευα...
....εκει με μαχαιρωσε...
...........
..στο καφε πιο κατω απο την αστυνομια μου εκανε το τραπεζι...
..και εκει με φλομωσε στο ψεμα...
..στην αγια τριαδα θελω να φορεσω στεφανι μου ελεγε...
..και εδω που πινουνε κρασακι να γινει το γλεντι μας...
..ωραιο μαγαζι και μου αρεσει εχει και δικο του καλο κρασι...
...και με αυτα και με αλλα πολλα με σκλαβωσε...
..........
..μικρη καλη μου αδελφη...
...αν δεις στον υπνο σου ξανθια οχια φαρμακερη και παχουλη ""τη δεν εισαι ? ""...
...ειναι η κερατιωτισσα που λαβωσε τον αδελφο σου...
.......
..αχ ! αδελφη μου...
..της ειπα την αληθεια ανηκω στους φτωχους και στους ανεργους...
............
..με πηγε με το αμαξι της κατω στη κακια  θαλασσα μεθυσμενη...
..και εκει στην αγαπημενη μας μερια στο παγκακι..
... εσκισε της φωτογραφιες μας και πεταξε της βερες μεσα....
..και γελουσε...
..........
..για αυτο σου λεω καλη μου αδελφη  στην ωραια κερατεα...
...αυτη που ελεγε οτι με αγαπουσε με μαχαιρωσε...
..........
....και η ψυχη μου τωρα σφαγμενο χελιδονι ειναι απο το μαχαιρι της που μου εμπηξε...
..τα ομορφα γλυκα της λογια..
.. ψυχα ψωμιου ηταν βουτηγμενη μεσα στον αχραντων μυστηριων...
...μα ηταν ολα της ψευτικα ηταν παγιδα...
...........
..ψευτικα μου ορκιζοταν..
... ψευτικα με φιλουσε...
..με μαχαιρωσε εμενα που τη γνωρισα και υμνησα την αξια της...
..με παρεδωσε πισω στη μοναξια μου..
.. μας την ειπε κιολας οτι δε θελει οικοδομο ανεργο...
..και τωρα βρηκε αλλον εμπορας ειναι και τον παντρευεται....
..........
..στην ωραια κερατεα  με μαχαιρωσε....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου