Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

12 και ουτε ενα μηνυμα γιατι..


 ...

.....12 Και ουτε ενα μηνυμα φιλη μου.

. ο συνδρομητης που καλεσατε εχει πιθανον το τηλεφωνο του απενεργοποιημενο.

. ..παρακαλω καλεστε αργοτερα.. .......

..... ..ποσο αργοτερα καλο μου..

 ..για να μπορεσεις να μιλησεις.. 

..ποσο αργοτερα ..

 ..για να ακουσω τον ψιθυρο της φωνης σου.. ...και το τρεμουλιασμα της αναπνοης σου..

 ..αργοτερα ολα αργοτερα λες..

 οπως και η ζωη μας.. 

..αργοτερα... .........

.... ..τωρα γριζο το πεπλο εδω της σιωπης και απλωνεται παντου.

. ..τιποτα δεν αντηχει πια .. ματωσανε τα χειλη μας απο την αχνα 

.. της σιωπης μας... .......

... ..κουραστικα να περιμενω και ειναι αργα..

 ...η νυχτα εξω ειναι παγερη σημερα και η ανασα μου και η σκεψη μου ολο πικρα.. 

..ειμαι μονος μου μεσα στη σιωπη και στη μοναξια μου.. 

...και εδω καμμια ανασεμια δεν υπαρχει... .....

....... ..κοιταζω την ωρα...

 ...12 και..

 ..ουτε ενα μηνυμα ακομη.. 

γιατι..?? ...καλο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου