Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

δειξε μου της αδυναμιες σου..



.....καλη μου φιλη...

..ειδα εχεις βαλει μεγαλη ταξη στη ζωη σου...

...και μια σειρα ωραια αλλα παντα σιωπη...

..........

..παντα ακριβης να εισαι και τετραγωνη στη λογικη σου...

..στους τροπους σου και στη φτιασια σου...

..εχεις κερδισει τοσο θαυμασμο σε ολα σου...

..εισαι ωραια...

............

...τωρα ομως  θελω να μου δειξεις και τα σφαλματα σου...

..δειξε μου της μικρες σου αδυναμιες...

..τα λαθακια σου και τις κακιες σου...

..τη γρινια σου..

..το τη παραπονιαρα εισαι..

...την οδυνη και της κραυγες σου...

.......τους ολους φοβους που εχεις μεσα σου καλο μου...

..........

...τον αλλο εαυτο σου το αγριμι που εχεις μεσα σου ξελευτερωσετο  αυτο να το δω θελω...

....να σ'αγαπησω...

..να σε ερωτευτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου