Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

το μηνα που δεν εχει μεσα ρ δεν πινετε το κρασι..


 

..σαν σωστος αντρας παλιακος... 

..το ξερω πολυ καλα το μηνα που δεν εχει μεσα στο ονομα του το ρ.. 

..δεν πινεται το κρασι....

................... 

..πχ. μαιος ιουνιος ιουλιος αυγουστος δεν εχουν το ρ μεσα...

..το ειχα μαθει πριν χρονια απο τους παλιους κρασοπατερες..

..που μου ελεγαν μηνας που δεν εχει ρο  ριξε χρηστο  στο κρασι νερο...

.................... 

..ε ? 

...και γω για να μην εχω κρασοστερηση και αγωνια μεχρι το σεπτεμβρη... 

..μεσημερι τωρα εχει και λιγο αερακι καλο σημερα.. 

..εβαλα ενα παγωμενο κρασακι και καθομαι εξω στην αυλη μονος μου και να πινω το αγαπημενο μου παγωμενο κρασι μπρουσκο... 

................ 

..και να σκεφτομαι τη να γραψω το βραδυ για την ηλιοκεντητη μου του ομορφου λαυριου.. 

... αναποδα πραγματα... 

................ 

..ελα στην γεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου