Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

καλοριζικο καλοτάξιδο να ειναι


 

...🎤🎤    🎼  🎶 🎼  🎶   🎼  🎶 ... 

.. ..ω ! φιλες μου καλες..

..καινουργια αγαπη  μου κλεινει το ματι  μου χαμογελά..

..και βαζει απο σημερα στη καρδια μου φωτια...

................

..ενα τετοιο αμαξι Honda με αεριο δε βρισκεις ευκολα και πουθενα...

............

..η  χαρα μου αργησε να ερθει  μα τωρα ηρθε και σταλαξε μεσα μου και  εγινε ωκεανός..

................

.ευχαριστω την ωραια καλη μου φιλη..

..τον αγγελο μου..

..που εδωσε το χερι της σε δυσκολους καιρους... 

..που σαν χορτατη ενιωσε το φτωχο..

..που σαν πλουσια  ενιωσε τον ανεργο..

..που σαν αγια γυναικα ενιωσε εμενα τον αμαρτωλο...

.................

..ω ! καινουργια μου αγαπη...

..καλο μου αμαξι..

..μου αρεσεις σε προσκυνω και λατρευω σε ολα οσα σκεφτομαι οταν απο σημερα σε οδηγω..

..απο το μαυρο της ηδονης το κοκκινο της αμαρτιας...

.. ως το λευκο της ευλαβειας και της αρετες της φιλης μου...

.................... 

.. 🎤🎤    🎼  🎶 🎼  🎶   🎼  🎶.. 

.. καινουργια αγαπη απο σημερα μου χαμογελα και βαζει στη καρδια μου φτερα.. 

............... 

.. ..και το ονομα του αμαξιου...

...λαυριωτισσα...

...καλοταξιδο να ειναι...

..καλα μου ταξιδια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου