Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ωραια μου κερατεα μου λειπεις..


 

.. ωραια μου κερατεα καλη μου αποθηκη.. 

.. οταν λεω η ζωη ειναι στιγμες θελω για τη ζωη μου ολες της στιγμες μαζι σου.. 

................ 

.. θα περιμενω τη παραταση μου.. 

.. ακομα και αν μου παρει μια ζωη.. 

.. αλλα οπως και να ερθουν τα πραγματα να το ξερεις θελω πολυ να σου ερθω... 

.............. 

.. ωραια μου κερατεα καλη μου αποθηκη.. 

... ολοι οι καλοι συναδελφοι μου.. 

.. φωτης γιωργος δημητρης νικος σπυρος αλεξης ριζος σωτηρης μανθος σταυρουλα... 

.. ειναι ολη η δυναμη μου...

................. 

.. αχ!  ποσο μου λειπεις καλο μου.. 

... μου λειπουν τα πεζοδρομια το σταδιο η πλατεια ο περιφερειακος οι δρομοι σου.. 

.. γενικα ολα μου λειπουν... 

............. 

.. ωραια μου κερατεα καλη μου αποθηκη... 

.. μακαρι να εισαι το μελλον μου..

.. θελω να σου ξαναερθω μαζι σου να κανω παλι ομορφες στιγμες... 

.. αγαπω σε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου