Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Μάνα δε με γεννησε και μενα..


 

..νταξ κλαψομ..νης δεν ειμαι αλλα ενα παραπονο το εχω..

..εγω πότε θα γραψω ειμαι σε σχεση τη στο πηγαδι κατουρησα εγω... 

..............

..εγω γιατι  δεν εχω σχεση μου λετε..

..εχουμε καλοκαιρι και ακομη τιποτα.. 

..ακομη μονος μου ειμαι... 

......... 

..ημουν στην ωραια κερατεα εμεινα ενα χρονο και φετος 4 μηνες.. 

.. στο ομορφο λαυριο δυο χρονια αλλα παλι μονος μου ημουν...

..και βλεπω ολους τους φιλους μου της φιλες μου μεσα εδω στο Facebook με σχεση και χαρουμενοι να ειναι...

..................

..δε ξερω τα βαζω πρωτα με τον εαυτο μου...

... μετα με  τη τυχη μου την ανεργια μου..

..τη πολη μου τη φτωχεια μου...

..και λεω μα τη παει στραβα με εμενα... 

..βαρεθηκα και τους φιλους μου που μου λενε συνεχεια αντε να βρεις μια καλη γυναικα...

.............

..πες τε μου..

..μα γιατι δεν εχω σχεση εγω..

..που φταιω...

..και ποτε επιτελους θα γραψω μεσα στο Facebook σε σχεση..

..μανα δε με γεννησε και μενα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου