Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

σκοτωσε με διεγραψε με..


 

..ξερω πως αποψε με σημαδευεις..

..εχεις το χερι σου εκει στο πληκτρο να πατησεις την διαγραφη μου.. 

..το βλεπω  απο εδω πως με σημαδευεις... 

.............. 

.. νοιωθω την κανη να ακουμπα πανω στο μετωπο μου..

..νιωθω το δακτυλο σου περασμενο στην σκανδαλη..

 ..και ακουω το κλικ απασφαλισης του γεμιστηρα... 

......... 

..να ξερεις ομως οτι και αν νιωθω οτι και αν βλεπω οτι και αν αισθανομαι αποψε για σενα..

..ολα μου λενε πως πρεπει  ακομη να συνεχισω να σου γραφω... 

............... 

..να συνεχισω μου λενε..

.. να σε νιωθω...

 ..να σε βλεπω οσο μπορω να σου γραφω..

..με τον λογο πως ακομη ελπιζω..

.. και πως ακομη θα ζω και δεν θα με σκοτωσεις..

..με τη διαγραφη σου..

............. 

..αν σε ευχαριστει αυτο σκοτωσε με και εσυ φιλη μου αποψε διεγραψε με...

..ετοιμος ειμαι να δεχθω το πονο που μου δινεις ......

..σκοτωσε με.....

..διεγραψε με...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου