Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

ουζο 12 στην υγεια μας..


 

... ηλιοκεντητη μου καλη μου φιλη εσυ.. 

.. μονος πρωι εξω στην αυλη και να πινω το αγαπημενο μου ουζο 12 που μου χαρισαν.. 

..και οπως το πινω λεω..

................... 

..ειναι και ενας  ερωτας να καθισω να πιω ολο το μπουκαλι...

..να γραψω ενα καλο μικρο γραμμα να το βαλω μεσα...

..και να παω στο ομορφο λαυριο...

να της το σπασω στο ομορφο κεφαλι της ηλιοκεντητης  μου...

..που μου κανει ναζια...

εμα πια...


..ηλιοκεντητη μου του ομορφου λαυριου...

.μονος ειμαι στην αυλη μου καθομαι πινω και τρωω σπιτικο πικαντικο σπετσοφαι γιατι δεν εχω και που να παω...

................. 

..θελω να τα παρατησω ολα και να ερθω στο ομορφο λαυριο να χαθω στην αγκαλια σου...

..μη μου το αρνηθεις....

..στην υγεια σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου