Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

το δωρο της κρυφης θαυμαστριας..


 

..πηγαινοντας να κανω το σταυρο μου στο εκκλησακι της αυλης μου και να το ανοιξω τα παραθυρα του για τον ηλιο..

.............. 

..ειδα  πανω στη πορτα του αμαξιου  μου δυο μικρα τριανταφυλλα....

...χαμογελασα...

...............

..χαμογελασα  για αυτο το ωραιο μηνυμα που πηρα τωρα το πρωι..

..χαμογελασα και γιατι  δε ξερω πως ειναι να εχεις κρυφη θαυμαστρια...

..................... 

.. και ειπα μεσα μου σημερα που ολα στη ζωη μας ειναι ηλεκτρονικα σπανιζουν οι γυναικες να αφηνουν λουλουδια με τα χερια... 

.............. 

..και μου αρεσε αυτο το αγνο ας πουμε συναισθημα που εκδηλωσε  με αυτο το τροπο..

..μου εδωσε χαρα  αυτοπεποιθηση και μου δειχνει πως αξιζω πολλα..

.................

..ξερω ισως να μη μαθω ποτε μου πια γυναικα αφησε αυτα τα λουλουδια ...

..το ψαχνω ομως στη γειτονια στους φιλους  μου στους συναδελφους μου και μεσα απο εδω το φεεις...

..............

..αγνωστη  θαυμαστρια  μου σε ευχαριστω  να'σαι  καλα..

..μου αρεσαν τα τριανταφυλλα σου..

.. μου εφτιαξες τη μερα μου ολο χαμογελω.. 

..συνεχισε  δε σε απορριπτω...

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου