Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

γρινια διακοπες και αγιο τσιπουρακι


 

...ειπα να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου καινουργιο αμαξι εχω αυγουστος ειναι να παω και γω καπου μονος μου σαν ανθρωπος...

...........

..εβαλα στο google για διακοπες στη μακεδονια που μου αρεσει πολυ..

...και μου εβγαλε το γνωστο..

...κατσε στο Αγρινιο σου βρε βλαχο αγρινιωτη..

..κοκκινισα κιολας απο τη ντροπη μου...

.............

....κοιταζα που λετε για διακοπες....

.....καβαλα 780 ευρω ολα πληρωμενα...

...πλαταμωνας 570 ευρω...

....θεσσαλονικη 410 με πρωινο.. 

...γυρος χαλκιδικης 450 ευρω....

..............

...το βλεπω θα διαλεξω πιτογυρα με 2,50 ευρω εκαστο..

...και προβατινα με 13 ευρω το κιλο..

..και μπυρες με προσφορα στης 8 συν 4 δωρο 

..και θα τρωω και θα πινω μονος μου καθε βραδυ....

..............

...τωρα ομως ωρα ειναι να πιω το αγιο τσιπουρακι μου....

...να  εχω και απο πανω μου τη γρινια της γειτονισσας  που μου καθαριζει το σπιτι και να μου τη λεει...

...εβαλες πολυ πιπερι θα παθεις τιποτα...

..ειναι νωρις ακομη..

..............

......ε !...ε !...

..κραταω τη ψυχραιμια μου...

...δαμαζω την υπομονη μου...

...διατηρω την ηρεμια μου 

...κοιταζω το προσωπο της..

...και με χαμογελο της λεγω....

............

... τη νωρις λες 12 ειναι η ωρα με τη παλια.. 

... και ακου... 

..κυρα μου το αγιο τσιπουρακι που πινω για μενα ειναι ευτυχια....

...ειναι φαρμακο οταν το πινεις με μετρο..

...και σταση ζωης...

................

...στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου