Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

καιρος να ονειρευτουμε..


 

.....ηλιοκεντητη μου...

..καλη μου φιλη εσυ...

.. ελα μην μου παραπονιεσαι τα ονειρα ειναι μοναχα για αυτους που κοιμουνται..

............ 

...εμεις πρεπει να ξαγρυπνουμε τη γητεμενη ελπιδα και να λυσουμε τα μαγια.

...με τους πυρσους της αγαπης πρεπει παντα να διαφεντευουμε... 

................ 

...ελα καλη μου και μην μου παραπονιεσαι θα ερθει καιρος που θα γνωριστει και παλι απο κοντα η αγνη ωραια φιλια μας... 

........... 

...τωρα ειμαστε και οι δυο μοναχοι μας.. 

...πολυ μοναχοι σε ολα μας εσυ εκει στο ομορφο λαυριο σου..

..και εγω εδω .... 

.................. 

..μη μας τρομαζει η μοναξια θα ερθει και για μας ο καιρος που θα γυρισει αναποδα η κλεψυδρα της ζωης..

.....θα ερθει ο καιρος που θα αλλαξη η ζωη μας.....

...και τοτε θα σου σκουπισω τα δακρυα απο τα ματια σου και θα σου πω....

..................... 

........ηλιοκεντητη μου...

..καλη μου φιλη εμεις ξαγρυπνησαμε καιρος να ονειρευτουμε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου