Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Και υπερ των πρωην απανταχου Συμβασιουχουν


 

...και υπερ των απανταχου πρωην και όλων συμβασιούχων...

...Αγιε Νεκτάριε  πρεσβευε να βγει γρηγορα  η παράταση μας και τα νεα προγραμματα τους..

..........

..αξιωσε μας να γυρίσουμε πισω στης δουλειες μας...

..να φανε οι  συναδελφοι μου μια χαψια γλυκο ψωμι...

..........

..για μας τους συναδελφους  εγινε  σημερα  η λειτουργία  στην αυλη μου...

..μετα απο κουβεντα  που ειχα με το πνευματικο μου γεροντα...

..και τη καναμε και ας βρεχει..

..........

..για μας τους συναδελφους  που δε μας χαρισε τιποτα η ζωη..

..και εχουμε μαθει να ζουμε  με τε λιγα..

..και κανουμε  ολοι μας μεσα μας μια  τεραστια υπομονη...

.......

..αγιε νεκταριε  μου ...

..οπως ευλογησες  και σταματησες  τη βροχη και τη καναμε τη λειτουργια  μας...

...ευλογησε  να βγει αυτες  της μερες και η παράταση μας...

..........

...και αμα δεν βγει  μέχρι τελος του μηνα  θα παρω τη βαριά  και θα σε γκρεμισω..

..τη θα με  ριξεις στη κολαση...?

..μα με την  ανεργια τη  φτωχεια την αφραγκια που εχω  στη κολαση δε ζω....?

..........

..ειμαστε οικοδομοι  παντους καιρου..

..και η λειτουργια  μας ξεκινησε με βροχη...

..και εγινε κανονικα...

..........

......ευχαριστω πολυ της γυναικες της γειτονιας  που με βοηθησαν παλι με αρτους καφεδες λουλουδια  ...

..και που σερβιρισαν το λιγο κοσμο...

..και με της σφουγαριστρες  σκουπιζαν συνεχεια  τα νερα...

.............

..καλη ευλογημενη εβδομαδα σε όλους μας..

..ο  αγιος νεκταριος  βοηθεια  μας...

...καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου