Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΣΙΩΠΩ...ΚΑΙ ΠΟΝΩ.....

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ..
ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ  ΓΙΑ ΜΕΝΑ..
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ  ΘΛΙΨΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ..
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΔΙΚΑ  ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ  ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..
ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΠΟΝΟΣ  ΟΛΩΝ ΜΑΣ  ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ 
ΠΟΥ ΕΠΛΗΞΕ  ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ..
ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΕΙ  ΜΕ  ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ..
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΑΠΕΙΝΑ  ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ...
ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ  ΕΧΩ
ΕΔΩ  ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ  ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ  ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..
ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ
ΚΑΤΩ  ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...
ΜΟΝΟ  ΘΛΙΨΗ..
ΠΟΝΩ...
ΚΑΙ ΣΙΩΠΩ...
ταπεινα  χρηστος

4 σχόλια:

  1. Χρήστο, στις κηδείες δολοφονημένων δε σιωπω..

    φορω τα άσπρα μου περιστερια
    που αιμοδιψούν για Δικαιοσύνη
    και γραφω...γραφω...γραφω...

    στους τοίχους
    στους δρόμους
    πανω μου

    να φτασει το μηνυμα παντου...
    να διαβαστουν τα δακρυα και να καταδικάσει η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ του κοσμου
    τις τάχα αδεξιες δολοφονίες...

    ταχα..

    Σε φιλω .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξεχωριστο και ιδιαιτερο
    το σχολιο σου..
    και η ευαισθησια σου..!!!
    να περνας μου δινεις δυναμη...!!!
    σε ευχαριστω που ειρθες
    την καλησπερα μου..
    φιλια΄....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσοι θάνατοι από αμέλεια! Λες και από αμέλεια και η ζωή μας… Πώς να σωπάσεις; Πώς να εξιλεωθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα φιλε..
    εδω ειναι το λαθος ολων μας η σιωπη..
    μια σιωπη που δεν αρεσει σε κανεναν
    αλλα ολοι σιωπουν...!!
    σε ευχαριστω που περασες..
    την καλημερα μου..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή