Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΟΥ ...!!!

μικρη  καλη  μου  φιλη...
   Η  νυχτα  επεσε  βαρια  απλωνοντας  παντου  τα  μαυρα της  πεπλα ακομα  και  πανω στην ψυχη  μου..η  ωρα  πλησιαζει  4  το πρωι.  ο  υπνος  δεν  λεει  να  ερθει  για  να  με λυτρωσει  αλλα τι  λεω  αφου  ουτε  στον υπνο  μου  δεν  μπορω  να ηρεμησω.
παντου  πλανιεται  η μορφη  σου  στο  μυαλο  μου  στη  καρδια μου  στην ψυχη μου..
μπρος  στα ματια μου  ολοζωντανη  η μορφη  σου  βασανιζει  αδυσωπητα  το μυαλο μου..
κλαιω  ψυχουλα μου  κλαιω  γιατι  σε  θελω  σε  ποθω κλαιω  γιατι  μου λειπεις  και γιατι  μου  το εκανες αυτο  το κακο...
ποναω   χτυπιεμαι  και οδυρομαι.  εχω  χαθει  απο  αυτον  τον κοσμο   εδω μεσα    και  η λογικη μου  εχει  εξαφανιστει..
το μονο πραγμα  που  μου  μενει  ειναι ο θανατος..
νιωθω  αργα  αργα  τη  σκοτεινη  μορφη  του  να με τυλιγει.  και θελω  να βγω  εξω  στο προαυλιο  μονος μου   και να φωναξω  με ολη τη  δυναμη  της ψυχης  μου  που μου εχει απομεινει..
σε  ποθω...σε  θελω.. σε.....
η  φωνη μου ομως  σβηνει  χανεται  και  μονο μια ηχω  φωναζει μεσα  μου  ουρλιαζοντας  απο  τις  τρομερες  πληγες  που μου εχεις αφησει..
νομιζω ουτε  ο χρονος  πια δεν μπορει να τις επουλωσει.
μονο εσυ μικρη καλη μου φιλη..   μονο εσυ  ψυχουλα  μου..αν  γυρισεις  πισω..
ισως οταν  ερθεις  να μην υπαρχω πια.
μα  πανω  στο δικο μου ταφο  θα βρεις μια μικρη καρδια  που θα γραφει  για  σενα..   ...το  λουλουδι  της  αγαπης μας  δεν ητανε γραφτο  να ανθισει. η ζωη  δεν ειχε  χρονο  να κυλησει  ετσι  επρεπε  για  χαρη  σου  να  σβησει....
δεν  θελω  για μενανε  να κλαψεις  μονο  ενα λουλουδακι  κοκκινο  στον  ταφο μου  να αφησεις.
κοκκινο  σαν το  αιμα  που χαραξε  το  σ΄¨αγαπω  για  σενα..
τοτε μονο  η  ψυχη  μου θα αναπαυθει  και αιωνια  γαληνη  κοντα στον θεο  θα βρει..  απο το κακο που μου εκανες...
Ε!


υγ.  ενα φυλακισμενο  νυχτολουλουδο..!!
δωσε μου  τωρα να πιω το  δηλητηριο  που..
κραταγες  για  μενα...!!1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου