Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

δεν θα πω καλο χειμωνα...

φιλες μου και φιλοι..
δεν  θα πω καλο χειμωνα.. μπορει να γυρισα πισω με βροχη και συννεφια ο αγαπημενος μου καιρος.. αλλα το καλοκαιρι δεν τελειωσε για μενα.. εχω τοσα πολλα να θυμαμαι τοσα ωραια πραγματα που εζησα  που θα ειναι μεσα στη σκεψη μου για πολυ καιρο..
ναι φιλοι μου εκανα χρηση την διακεκομμενη αδεια μου για να βρεθω στο τριημερο φεστιβαλ του κομματος μου..
βρεθηκα και παλι την αθηνα.  εδωσα παρων στο φεστιβαλ της κνε οδηγητη..
περασα πολυ ομορφα  ειδα και ακουσα τον αγαπημενο μου μητροπανο  και χαλαρωσα με τα τραγουδια του..
ειδα επισης για πρωτη φορα  τον γκοραν  μπρεκγοβιτς  πολυ καλος συνθετης και τραγουδοποιος.
ειδα πολλους συναδελφους μου εργατοπατερες  ολοι ηρθαν να με δουν  μου εσφιξαν το χερι και ενοιωσα και παλι αγαπημενος μαζι τους ας εχασα την θεση μου..
λυπηθηκα για τα προβληματα τους μιλησαμε για την ανεργια  την ανασφαλεια που εχουν και τα μεροκαματα τους που δεν υπαρχουν πια...
τους ακουσα για τα δικαιωματα μας που καναμε με αγωνες και αιμα να χανονται μεσα σε δυο χρονια και λυπηθηκα πολυ..
καθισαμε ολοι μαζι και ακουσαμε τον κορακακη που μας ταξιδευσε με τα ωραια του αυθεντικα τραγουδια του στη λαικη σκηνη..
κανεις δεν πηγε για περιφρουρηση καθισανε μαζι μου.
ειπαμε πολλα  περασε η ωρα που ουτε που καταλαβαμε πως ξημερωσε  ηταν τοσα πολλα  αυτα που εγιναν με την ανεργια τους. τους ακουσα ολους χωρις να μπορω πλεον να κανω τιποτα...
τους ειπα οτι η σκεψη μου ειναι μαζι σας και καπου καπου γραφω για σας. και οτι σε λιγο καιρο θα ειμαι μαζι σας και παλι σε νεους αγωνες που εχουμε...
τις επομενες μερες που ειμουνα μονος μου..
περασα καλα ειχα ερωτικες νυχτες ενοιωσα αντρας και παλι μετα απο τοσο καιρο...
πηγα σε μπαρακια και σε μπαρ και επινα ποτακια μονος μου και χαζευα με αλλοδαπες γυναικες αργα την νυχτα.
επιτελους πεταξα τις σαγιοναρες που τις ειχα αχτι και φορεσα παπουτσια στα ποδια μου για να κανω τις βολτες μου..
εκανα βολτες και ξεθυμανα με το αμαξι μου που ειχα καιρο να παρω τιμονι στα χερια μου...
γυριζα σαν αδεσποτο σκυλι μεσα στην αθηνα.. μονος μου απο εδω και απο εκει..
εκατσα να πιω καφε σε μερος σκοτωστρα και ειδα πολυ κοσμο να περναει απο μπροστα μου..
αγορασα παλια βιβλια  πολλα τετραδια και ενα ημερολογιο να εχω να γραφω για το χειμωνα.. γιατι μου χρειαζονται πολυ..
προλαβα και πηγα σε πανηγυρι να ακουσω το αγαπημενο μου κλαρινο να βαραει μεχρι αργα το πρωι...
εμεινε λιγες μερες στο πατρικο μου μου ειδα με την ηρεμια μου την μανα μου  ειπαμε πολλα..
εφαγα ζεστο σπιτικο φαγητο  και κοιμηθηκα σε καθαρα σεντονια και στο μαλακο μου στρωμα στο διπλο μου κρεβατι..
ειρθε και ο πνευματικος μου γεροντας και τον ειδα ειπαμε μαζι τοσα πολλα.. με γεμισε ευχες...
και τελος  με τον αγαπημενο μου καιρο την βροχη γυρισα πισω  να πληρωσω τα λαθη  του μυαλου μου..
που με πεταξαν στα σκατα και στην αηδια και να πληρωσω το λαθος μου..
γυρισα πισω και ειδα την μοναξια μου εδω στο κελι να με περιμενει οπως παντα. αλλα δεν θα την αφησω να καθισει αλλο εδω θα τις δωσω κλωτσα να φυγει γιατι εχω τοσα πολλα να θυμαμαι απο τα τοσα ομορφα που περασα στην δευτερη αδεια μου...

εφερα και κερασα ολους ενα νταβα περιπου τουρκικη ραβανι  απο τα χερια της μανας μου..
ναι δεν θα πω καλο χειμωνα γιατι εχω στη σκεψη μου στο μυαλο μου τοσα ομορφα πραγματα τοσες καλες στιγμες που περασα να θυμαμαι και να γραφω για πολυ καιρο εδω μεσα...
ναι δεν θα πω καλο χειμωνα  καλη συνεχεια θα πω και καλο σεπτεμβρη  σε ολους σας εστω και καθυστερημενα..  και ας φευγει ο μηνας..
Ε!

υγ.  αγαπημενες καλησπερες σε οσους περασουν απο εδω..
χαθηκαμε και φταιω.... φιλοι μου..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου