Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

φιλι..!! στην ακρη των χειλιων σου καταθετω..!!!

μικρη καλη μου φιλη...
μην με κοιταξεις ποτε ξανα οταν θα φευγω..
δεν θα αντεξω την ηρεμη θλιψη των ματιων σου  κατω απο τα υγρα σου βλεφαρα..
θα ταξιδεψω και θα  ξεχασω τους ψιθυρους της φωνης σου την αφη των χεριων σου γιατι δεν υπαρχεις για μενα..
μα πριν φυγω θα αφησω ενα κομματι μου  να θυμαμαι οτι μου λειπει η αναμνηση σου..
η ζωγραφιστη μορφη σου στον  οριζοντα και κατω απο το αριστερο μου στηθος εχει μεινει ενα κενο..
σχεδον το ακουω  στον χτυπο της καρδιας..
ομως μακρυα σου μπορω  να χαμογελασω .
και βαθια μεσα μου  θα υπαρχεις παντα οπως τοτε στα ονειρα μου  που ερχοσουν μαγισσα μου...
θα σου πω αντιο για παντα  καθως τα τελευταια φυλλα της καρδιας μου θα σκορπιζουν απο εδω πανω που ειμαι στο χειμωνιατικο ανεμο..
μην κλαψεις σαν ερθει η νυχτα  και δεν θα ειμαι εδω ποτε δεν ησουν  εκεινη που νομιζα.
ισως τελικα ησουν μοναχα λεξεις..
τα ονειρα δεν ζουν για παντα φωναζες με τη σιωπη σου. αλλα πως να αντεξω εδω μεσα χωρις ονειρα μου λες..πως να αντεξω σε ενα κοσμο αδικο μου λες..
δεν μπορω να βλεπω την μνημη μου που πενθει την αγαπη  την σιωπη που σκοτωνει  τη ληθη και εμενα..δεν αντεχω την μοναξια μου εδω που  με ματωνει συνεχεια απο την απουσια σου..
μην φωναξεις  μην πονεσεις μη κλαψεις  οταν καταλαβεις οτι θα φευγω ..
δεν θα σε ξεχασω ποτε μαγισσα μου  ουτε εσυ εμενα..
τωρα εχουν απομεινει το ονομα σου μονο στον τοιχο μου μαζι με τοσα αλλα που σου εχω γραψει.
ειναι τα δακρυα το χαμογελο ο ψιθυρος γραμμενα και η ζωγραφια σου εκει να με κοιταει...
ειναι αργα ομως και στο μικρο μου κελι εχει νυχτωσει..
καληνυχτα..!!
μαγισσα μου..  ενα κομματι  μου θα σε αγαπαει για παντα..!!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου