Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

γιατι εισαι μονο εσυ...!!!

.......
ξερεις γιατι σε ποθω...
για την καλοσυνη που εχουν τα ματια σου..
και τη ζεστασια που εχει η φωνη σου..
για την αληθεια που εχουν οι λεξεις σου..
και τη σιωπη του χαμογελου σου..
για ολα εκεινα που ταιριαζουμε και για ολα αυτα που ειμαστε διαφορετικοι.....
γιατι οταν σε ζητω εσυ ερχεσαι αμεσως..
για την κατανοηση που εχει η καρδια σου..

για την απλοτητα του αγγιγματος σου και τη δυναμη της υποσχεσης σου..
για το χιουμορ και την αποφασιστικοτητα σου..
γιατι εισαι ο μοναδικος ανθρωπος που με κανεις να περνω ωραια μεσα στο γριζο της ζωης μου..
 με τα ωραια σου λογια παρηγοριας και δυναμης που μου δινεις και που οταν σε χρειαζομαι εσυ ερχεσαι αμεσως διχως να αργεις..
σε ποθω γιατι εισαι παντα κοντα στις λυπες μου και στις χαρες μου και στα ονειρα μου..!!!
σε ποθω και για αλλους χιλιους λογους που εσυ τους ξερεις και με καταλαβαινεις απολυτα..
ο πιο σημαντικος ομως λογος απο ολους ειναι απλα γιατι εισαι εσυ....
που εισαι φλογερη πυρπολητης των ονειρων μου..
μονο εσυ..  μαγισσα μου..
Ε!

2 σχόλια:

  1. °º♫
    °º✿
    º° ✿°Olá!
    º♫ Passei para uma visitinha...
    °º✿
    º° ✿♥
    ♥°º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫°Beijos.
    Brasil ·. ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα μαγια..
    σε ευχαριστω που περασες απο την
    γειτονια μου..
    δεν ξερω ισπανικα ψυχη μου..
    την καλησπερα μου σου στελνω..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή