Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Φωτια Μου Εσυ....!!!!

----
φωτια μου...
μυστικη μυσταγωγια ηταν η χθεσινη σου νυχτερινη παρουσια εδω στο μικρο μου κελι.
ερωτικη φωτια που με εκαψες με το παθος σου...
ερωτικο μαυρο κρασι που πιναμε μαζι εχθες...και μεθυσαμε μαζι ..
παθος και λαθος που ξεφυγαμε μεσα απο τη ζωη μας να ηξερα μονο γιατι μου φυλακιζεις την στιγμη ..
σαν εμμονη ιδεα..
εχθες το φεγγαρι ματωσε απο το παθος μας.. θυμαμαι τις ομορφες στιγμες του χθες και τα χερια μου δεν μπορουν να ζωγραφισω στον τοιχο μου τον ερωτα σου και το παθος σου..
στιγμιαιες ηδονες στο λαγνο με παθος μας παιχνιδι ..
ποιος ειναι ο θυτης. πιος ειναι το θυμα  κανεις μας δεν το ξερει..  
στο μικρο μου κελι εδω στη σκακιερα εσυ εισουν  η βασιλισσα.  και εγω στρατιωτης..
ανακατα τα αισθηματα μας.. απο το παθος μας και τη φωτια που ειχες..
ζωγραφιζω την εικονα σου  μεσα μου και ανασυρω τις θυμισες του παθους σου που ειχες..
δαμαζω τον εαυτο μου και ταξιδευω στο δικος σου πελαγος του ονειρου..
ηρθες μαζι μου φυγαδευονας καθε σου δισταγμο και σαν φωτια καυτη απλωθηκες  μεσα μου..
πυρπολημενες οι αισθησεις μας στο ανεμελο πυρωμα τις σαρκες μας..
δεν αντεξαμε στο μεγα παθος μας και δοθηκαμε στον αμετανοητο ερωτα μας..
ηρθες και ξαπλωσες με το καλλιγραμμο κορμι σου γυμνη πανω στο πυρωμενο μου σεντονι .. και πυρπολουσες τους ποθους μου..
ανεμιζες τα καταμαυρα μαλλια σου και με τυφλωσες στα ματια με το παθος που ειχες..
την νυχτα και αυτη η χθεσινη.. οταν τα φιληδονα μας χειλη σμιγαν αστραφτε απανωτα ο μολυβενιος ουρανος και η νυχτα εδω πανω γεμιζε απο το φλογερο μας ερωτα  το φως..
τα φιλια σου  απο των ηδονικων χειλιων σου και οι αναστεναγμοι σου με καιγανε ολη τη νυχτα..
δαγκωνω τα χειλη μου και σου γραφω για να μην μου φυγει η ομορφη χθεσινη σου βραδυα απο τη σκεψη μου που εσταζες ερωτα για μενα..
χαμηλα μου ειπες εκει που καιγεσαι πολυ στη μυστικη μυσταγωγια και την μεθεξη μαζι να γινομαι τωρα σαν ζητιανος στην ευτυχια μου...
μια ευτυχια κατευθυνομενη απο σενα φωτια μου...
τωρα εχω αιχμαλωτισει μεσα μου τα φιλια σου και το παθος σου μεχρι να ξαναερθεις τη νυχτα παλι ..
φωτια μου. εσυ....
ελα παλι να με καψεις...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου