Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

δεν εχω χωρο για ξενα ονειρα...!!!

Edit ]   [ Submit More ]   [ Διαγραφή ]


----
μαλλον λαθος εποχη  διαλεξα να ερωτευτω..
αναρχικος μικρομεσαιος σαρανταοκτω και.. βαλε.. αντρας.
ενα φυλακισμενο νυχτολουλουδο ειμαι.
με πολυ λιγες γραμματικες γνωσεις και αγνοια συντακτικου μεγαλη..
προσπαθω να πεισω τον εαυτο μου κοιταζοντας μεσα στο μικρο μου καθρεπτακι που εχω οτι ολα σημερα γινονται..
λαθος εποχη μαλλον διαλεξαν να με ερωτευτουν μικρα κοριτσια να τους λεγω την αληθεια  που ειμαι και που βρισκομαι και αυτες εκει. να επιμενουν...να με δουν να μου στελνουν διαφορα..
ισως επειδη γυρω μου ολα σωπαιναν και σκοταδι υπαρχει εδω μεσα παντου. ισως λεγω να ειδαν φως στα ματια μου.
και ξεγελαστηκαν θελω να πιστευω..
σε λιγο βλεπω θα ξημερωσει θα δω τον ουρανο απο το μικρο μου παραθυρακι. θα δω παλι τον καθαρο ουρανο με τα πολλα αστερια του και τον ηλιο..
θα ζεσταθουν και αυτα θα ξεχασουν και θα πουν..
λαθος εποχη μαλλον διαλεξαμε να ερωτευτουμε..
οι μπερδεμενες μου σκεψεις ισως το θολωμενο μου μυαλο εμποδιζουν τον εαυτο μου ..
οι κοντινες ματιες των μικρων κοριτσιων που θελουν να με δουν  μικραινουν τον οριζοντα μου.. και εγω τον θελω πλατυ.  πολυ πλατυ..
οι μπλεγμενες μου σκεψεις μου στερουν την αποψη πως ενα και ενα κανουν δυο.
για αυτο σιγουρα λαθος εποχη διαλεξαμε να ερωτευτουμε....
και τωρα βλεπω οτι
σκλαβος εγινα και δεσμιος σε μια εποχη ονειρων..!! ξενος της ιδιας μου σκεψης..!!
ειμαι ναυαγος στη θαλασσα του αγνωστου.!!
θυμα ειμαι σε ολο μου το μεγαλειο...
νοσταλγος ειμαι σε μιας εποχης ελπιδων...
και  ζωντανος  ειμαι σε μια εποχη δακρυων..
παγιδευμενος ειμαι ομως  απο την ελπιδα  την χαρα και την αγαπη σας..!!!
αλλα μικρες καλες μου  φιλες..
η πικρη μου αληθεια ειναι οτι..
 δεν εχω χωρο για ξενα ονειρα...!!
γιατι αυτη ειναι η σκληρη αληθεια της ζωης μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου