Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

αυστηρως ακαταλληλον..!!!!

----
μοσχοβολαει το κελι μου.. βασιλικο γαρδενια και ασβεστη  που λεει και το ασμα..
το μηνυμα  της ηταν σαφες και με απαιτηση..
που εγραφε..
μαναρι μου αυριο την νυχτα 12 η ωρα θελω να κανουμε ερωτα μεσω βιντεοκληση απο το κινητο μας να εισαι ετοιμος.. μπορεις...
μαναρι μου ποσο καιρο εχω να ακουσω αυτη τη λεξη.. κοιταξα τον αποστολεα και χαμογελασα διαβασα πανω απο 10 φορες το μηνυμα της..
καταλαβα πια ειναι..
πεταξα απο τη χαρα μου..
και ειπα πιος τυφλος δεν θελει το φως του..
την επομενη χωρις να κοιμηθω καθολου απο τη σκεψη και την αγωνια πρωι πρωι σφουγγαρισα το κελι μου το μαζεψα  καπως να ειναι ομορφο και εστρωσα φακελο το κρεβατι μου..
το μονο που εμαθα να κανω καλα στη ζωη μου εδω μεσα..
πατησα στον τοιχο με μολυβι τους στιχους που ειχα γραψει καποτε για την παρανομη φιλη να φαινονται εντονα ...
εβαλα στο δαπεδο τα πιο χοντρα βιβλια που εχω για σκαμνακι εβαλα στο κρεβατι λιγα βιβλια να στηριξω το κινητο μου και εκανα προβα πως θα την βλεπω και θα με βλεπει..
η ωρα μεχρι την νυχτα δεν ελεγε να περασει με τιποτα να κοιταζω συνεχεια ο ρολοι μου .
τελικα 12 η ωρα ηρθε ανοιξαμε το κινητο μας με την καμερα και τρελαθηκα...
η παρανομη ηταν μεθυσμενη..
  και φορουσε ενα κιμονο μαυρο νεγκλιζε μινι και απο μεσα μονο το μοντερνο κορδονι εσωρουχο σε κοκκινο χρωμα ηταν ολα τα λευτα..
περπατουσε σε κατακκοκινες γοβες ψηλες περα δωθε.. και την κοιτουσα..
αρχισα πρωτος  μου αρεσει το κοκκινο γιατι ειναι της φωτιας του παθος του ερωτα..
το ξερω μου λει για σενα τα φορεσα... ολα..
ειμαι αντρας τις λεγω και θελω να με ποτισεις ερωτα σημερα.. μπορεις..
ναι μαναρι μου για αυτο ειμαι εδω μαζι σου...
θελω να σε γευτω και να κανω ολες τις αμαρτιες του ερωτα σημερα μαζι σου μου ειπε.. να λοιωσουμε απο ηδονη.. εισαι..
ειμαι σε ολα μεσα και στην κολαση παω σημερα για σενα ειπα..
οταν κατεβασε με αργες κινησεις τις τιραντες του κιμονο με κινησεις που ουτε  το καμα σουτρα τις γνωριζει..
ολα ηταν υπεροχα πανω στο κορμι της.. δεν αντεξα παναθεμαμε..
ε...το οπλο μου εκπυρσοκροτησε αμεσως..
τι εγινε μου λεει γιατι τελειωσες..
κουκλα μου δοκιμη εκανα να δω αν δουλευει επιτηδες αφησα να φυγουν τα παλια μου σκαγια..
συνεχισε η παρανομη με αισθησιακο χορο με τρελανε με τις αργες κινησεις της και ηρθε η ωρα που εβγαλε το κατω εσωρουχο της...
εκει ταπεξα..!!
βασανισεμε θελω τωρα..τις ειπα..
σου αρεσει.. μου λεει...
ομορφο ειναι και το τατουαζ χαμηλα υπεροχο ειναι.. σου παει ασορτι  με το παθος που εχεις..
ναι προχωρα μην σταματας...
να πω εδω οτι αγαπω τις γυναικα γιατι ερωτευεται με τα χερια της.. με τα δακτυλα της ξεκλειδωνει μυστικα της φυσης. η αφη παρεχει πληροφοριες οι αλλες αισθησεις απλα τελειοποιουν την εικονα...
συνεχισε να μου μιλας μου ειπε τις μιλουσα με παθος με σεχ φωνη με ηρεμια και αργα...
πεσμου λογια μου ειπε.. πολλα..
χαμηλα μου ειπε χαμηλα εκει που καιγομαι πολυ..
τις ειπα ολα τα αισθησιακα που ειχα στο μυαλο μου και τα προστυχα μου...
το ξερω..
αμαρτησα στο μυαλο μου στη σκεψη μου στο κορμι μου στην ψυχη μου...            &nb sp;                        θελω να σε γευτω.. μου ειπε.. να σε δω και εγω να σε χαρω..
κοιταμε μωρο μου κοιταμε ..

εισαι ετοιμος μου λεει μετα απο πολυ ωρα.
ναι τις λεω και σηκωθηκα ορθιος.. που θελεις να σε πυροβολησω με το οπλο μου.. που τα θελεις τα σκαγια μου..
στο στομα μου να σε πιω να μεθυσω να σε εχω μεσα μου....
βοηθαμε λιγο ακομα  παμε.. παμε... παμε μαζι...
μπαμ μπαμ αδειασα το οπλο μου.. ηταν το καλυτερο sεχ που εκανα μεσα απο το κινητο μου..
ετρεμα μετα τον πυροβολισμο εκατσα και αναψα τσιγαρο..
το ιδιο και αυτη ντυθηκε και αναψε τσιγαρο βαζοντας και ενα ποτο στο ποτηρι της..
τις λεγω βαλε και αλλο γεματο ποτηρι διπλα σου για μενα.. να πινεις και απο τα δυο θελω..
ενα για σενα ενα για μενα..
ναι μαναρι μου  ναι ... μου ειπε..
καναμε δυο τσιγαρα και κλεισαμε..με την υποσχεση οτι θα το ξανακανουμε..
το πρωι ηθελα να μοιραστω την χαρα μου με τους αλλους συγρατουμενους μου.. αλλα δεν ειπα τιποτα σε κανεναν για να μην φανερωθω οτι εχω κινητο..
μονο σε ενα κολλητο μου το ειπα..
σε παραδεχομαι μου ειπε..
ηταν  μια αληθινη εμπειρια μια πραγματικοτητα που εγινε.
ενα ξεγυμνωμα καρδιας μια ομορφη νυχτα για μενα..
ευχομαι να ερθουν και αλλες νυχτες σαν την χθεσινη..
μακαρι..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου