Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

σουτ.!! κανεις να μην ακουσει..!! σουτ..!! κανεις να μη μας δει..!!

- - -
αλητισσα μου...
σε συλλογιζομαι να καθεσαι και αποψε εκει ..
μονη σου στις παρυφες της νυχτας..
με τα μαλλια σου χυτα στους ωμους σου
και με ενα τσιγαρο αναμενο στα χερια σου..
να σκεφτεσαι και να δισταζεις  στην αποφαση..το για πιον αποψε να καιγεσαι μεσα σου.. για σενα
που χανεσαι..
η για μενα που για εδω που ειμαι και σε περιμενω..
η να καιγεσαι για το τσιγαρο σου που και αυτο σε προδιδει ..
γιατι στα χειλη σου καθως πυρωνει η καυτρα του .. εσυ λαχταρας να εισαι σε πελεγος ανοικτο..
και να απλωνεις σαν πλοιο τον καπνο  σου..
αλητισσα μου..
θυμησου εκει και που καθεσαι μονη σου πως ειναι να φιλας στα κρυφα και παρανομα..
στα μικρα σοκακια του δρομου σου..
να νοιωθεις πως πεταριζει η καρδια σου απο το αγγιγμα μου οταν σε αγγιζα...
στο χαδι του κορμιου σου που πολεμαει η σαρκα ατιθαση γλυκα να τιθασευσει..
αλητισσα μου..
θυμισου πως ειναι..οταν ολα τα νυχτολουλουδα ειναι μαζι σου.
 γινεται ο ψιθυρος ερωτικος κοντα σου. με φωνη πυρινη του ποθου σου για σενα..
αλητευει το φεγγαρι πανω σου και εσυ εκει χερια σκεψη μαλλια να μπερδευονται μεσα στο μυαλο σου..
αλητισσα μου ξεχαστηκες εκει στο σοκακι σου. η ποιηση σερνεται σαν πληγωμενο πουλι.
το νυχτολουλουδο μοιαζει λευκο γιασεμι να σου κανει παρεα στο μαυρο σου μεσονυχτι..
ησουν και εισαι η μαγισσα μου.. ηρθες και αγιασες το κορμι μου..
τωρα ομως που σε χρειαζομαι  εσυ μου γυρισες την πλατη.. αλητισσα μου..
μην κλαις εχουμε ομορφες στιγμες να θυμασαι..
ευχομαι να ημουν εκει.! εδω ολα σκοτεινα ειναι αδεια και μαυρα. μονο η θυμηση σου με αγκαλιαζει τωρα..
δεν ειναι το σκοταδι που με τρομαζει.
δεν ειναι το κρυο που με πειραζει. αλλα ειναι η αισθηση μοναξιας που πλημμυριζει την ψυχη μου τωρα που εσυ λειπεις απο κοντα μου..
ειναι νωρις ξερω ομως βραδιασε εκει στην μεγαλη σου πολη..
το ιδιο και εδω.. καληνυχτα..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου