Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Μια Μικρη Γιορτη Σημερα και σας Χρειαζομαι...!!

.φιλες μου και φιλοι..!!
σημερα το βραδυ εχουμε ενα μικρο γλεντι ας το πουμε μετα απο αυτο το ασχημο που περασα και που εγινα καλα τωρα..
μετα την αναρρωση μου εταξα να κανω
μια μικρη γιορτη ας πουμε
με λιγους φιλους εδω μεσα που εχω..
απλα πραγματα μονο τραγουδια  και παρεα. καποιος φιλος υποσχεθηκε να φερει και κατι να πιουμε και να πουμε  μαζι ετσι υγεια γιατι με καφε δεν λεει..
μακαρι να το βρει και να το φερει.
το μονο ζητω αλλη μια φορα απο σας ειναι  να μου στειλετε τραγουδια ομορφα..
τραγουδια που να μας αγγιζουν ολους στο δυσκολο γριζο εδω πανω  της ζωης μας..
ευλπιστω να ανταποκριθητε για αλλη μια ακομη φορα σε αυτο που σας ζητω..
τα τραγουδια που ζητω ειναι..
τα απαγορευμενα..!
τα ρεμπετικα..!
παληα  λαικα παληας κοπης..!
οπως βεργουλες!
τα καστρα του γεντικουλε! και αλλα τετοια πολλα..!
θελω να μπουν στα σχολια μου  για να τα βρισκω ευκολα και να τα ακουμε..
η συναξη μας θα γινει μετα τις 9 η ωρα..
πιστευω υπαρχει ωρα ωστε να βρεθουνε τα τραγουδια εκ μερους σας..
ευχαριστω και ευλπιστω να ανταποδωσω στο μεγιστο αυτο το καλο που θα μου κανεται σημερα ολοι σας...
και τελος πιστευω τοσο σε σας με την ομορφη  παρουσια σας τοσο και στους λιγους φιλους μου εδω μεσα να περασουμε ομορφα...
γιατι ολοι μας το εχουμε αναγκη αυτο το σημερινο μας γλεντι..
με τα τοσα που περναμε εδω πανω..
την καλησπερα μου..
Ε!

2 σχόλια:

  1. ει!περαστικα σου. εχεις και μια προσκληση!φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω φιλη μου..
    για τις ευχες σου..
    σε ευχαριστω και για τη προσκληση σου.
    ναι θα περασω να τη παρω..
    νασαι καλα ..
    την καλησπερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή