Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Ενα Γραμμα Μεσα Απο τη Φυλακη..

αγνωστε αναγνωστη..
σημερα κοιταξε με καταματα αν μπορεις..
μην χαμηλωνεις το ματια σου αποψε..
κοιταξεμε και αντικρυσε τον πονο μου και τις πληγες μου..
σμιλεψε αν μπορεις  το λαθος και και το παθος μου..
δεν ειμαι κανενα παραληρημα ουτε ενα απροσωπο εργο τεχνης.
ειμαι ολοζωντανος  με παρουσια ενος αδικημενου αντρα.. που βρεθηκε αδικα εδω μεσα...
αντρας ειμαι που λαβωθηκα απο το βελος της αδικιας....
ισως και απο τα παθη και τα λαθη μου..
πληγωμενο νυχτολουλουδο ειμαι και η καρδια μου σαν ανοικτη πληγη..
απο τα λαθη των αλλων..
σηκωσε τωρα αν μπορεις το βλεμμα σου.
κοιτα της πληγες μου της ρωγμες μου και νοιωσε την μοναξια μου και τον πονο μου αν μπορεις που εχω εδω μεσα τοσο καιρο.

ανεδειξε αν μπορεις τα λαθη της αδικης δικαιοσυνης και της κοινωνιας μας..
μην με φοβασαι..
δεν υπαρχουν τωρα περιθωρια στο πονο μου..
ελα και αγγιξε το χερι μου ..
μη με φοβασαι δεν θα λερωθεις..
ελα και ψηλαφησε της πληγες μου την παγωνια και την απογνωση που εχω   μεσα μου τοσο καιρο τωρα..
κοιτα το αληθινο μου προσωπο  αλλα δεν θελω τον οικτο σου...
ειμαι τυχερος μεσα στην ατυχια μου.. να εχω ενα τετραδιο και ενα μολυβι και το νετ κρυφα να γραφω.
αλλα η φωνη μου κραυγη μεσα απο εδω στον αιθερα που μου γυριζει πισω..
θελω να την ακουσεις να τη νοιωσεις αγνωστε αναγνωστη αν μπορεις...
ελα και βαλε μια σπιθα να γινει ολο εδω μεσα πυρκαγια..

και αν μπορεις αποκαλυψε το δικαιο μου να φυγει η αδικια να μην ξαναβρεθη αλλος στη θεση μου..
αγνωστε αναγνωστη.. ελα και διαβασε με αλλα μην εχεις τυψεις αποψε..
αλλα ακουσε με σιωπηλα...
και αν σηκωσεις το βλεμμα σου να δεις που ειμαι και γιατι.. ειμαι μεσα μην με κοιτας..
γιατι αυτο το προβλημα μου που εχω ουτε εγω το εχω λυσει..
Ε!
ξ

1 σχόλιο:

  1. Μπορεί να μην σε ξέρω αλλά ένιωσα μια θλίψη διαβάζοντας την ανάρτηση σου.
    Να συνεχίσεις τον αγώνα που κάνεις,όποιος κι αν είναι αυτός και να μην το βάλεις ποτέ κάτω.
    Θα δεις ότι θα έρθει καιρός που δεν θα πονάς πια ή τουλάχιστον όχι τόσο πολύ και όλο αυτό που ζεις τώρα θα το θυμάσαι και θα το κοιτάς από μακρυά γιατί εσύ τότε θα έχεις φύγει,θα πλέεις αλλού,καπου πιο όμορφα.
    Να είσαι καλά και ελπίζω να σου έδωσα έστω και λίγη δύναμη για να συνεχίσεις:))
    Καλό σου βράδυ*.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή