Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Σ' ειδα στον υπνο μου...

.

.μικρη μου..
σε ειδα στο ονειρο μου εχτες την νυχτα..
ειδα πως εκλαιγες πρωτα πολυ και μετα κοιμοσουνα πανω στο στηθος μου..
βυθισμενη σε ενα υπνο γλυκο και μεσα στην ασφαλεια που σου προσφερε η αγκαλια μου..
ειδα οτι εζησες ενα εφιαλτη κακο εχθες τη νυχτα.
φοβηθηκες  μηπως ξυπνησεις και βρεθεις να μην κοιμασαι  μεσα στην αγκαλια μου..
και μεσα στο ονειρο σου εσυ ξυπνησες..
με λαχταρα ανοιξες τα ματια σου..
για να με δεις..
εγω ομως εδω να μην εχω φυγει..
και εσυ γερμενη πανω στο στηθος μου και στην ασφαλεια της αγκαλιας μου..
επαψες να φοβασαι...
μετα μια αγγαλιαση σε συνεπηρε..
μια γαληνη να πω και ησυχασες..
και ονειρο ηταν εχθες μα και αληθεια..
χθες κοιμηθηκες στην αγκαλια μου..
και σημερα που ξυπνησες εγω ειμαι εδω..
να σου γραφω..
και τωρα εσυ ησυχη πια αφου με διαβασες μπορεις να φυγεις...
με μια ευχη υποσχεση να ξαναρθεις στο ονειρο μου...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου