Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

σε Κοιτω στα Κρυφα...

.αστερι μου.!
 Καλη μου φιλη σε νοιωθω να μου μιλας οταν σε κοιτω κρυφα μεσα απο εδω στην μικρη οθονη..
ομως και εγω σου χαμογελαω ..

και σου μιλω..
σε βλεπω να αστραφτεις λαμπερη μισοκρυμενη πισω απο εδω..
αστερι εισαι για μενα της νυχτας φωτιας εκει απο ψηλα της ζωης μου το σκοταδι.
καθε φορα που σε κοιτω και σε διαβαζω κρυφα στο προφιλ σου ολογλυκο συναισθημα σκιρτα μεσα μου..
βαθια στο νου και στην ψυχη μου..
τρεχω μεμιας να κρυφτω να μην με βλεπει κανενας για να σε αγναντευω απο εδω μοναχος μου με της ωρες..
τωρα η σκεψη μου νοσταλγει να σε εβλεπα ξανα οπως  σε ειδα καποιο βραδυ στο ονειρο μου..
να γονατισω θελω ταπεινα μεσα στην αγκαλια σου εδω στην κρυα νυχτα μου..
και να δω να απλωνεις τα χερια σου ολογλυκη καλη μου φιλη...
οταν σε βλεπω εστω και πισω απο την οθονη...
οταν σε σκεπτομαι..
ενας ηλιος χαρας διαλυει τα νεφη της απαισιοδοξιας μου..
να ξερεις στην παρουσια σου ανθιζει η ψυχη μου απο την πικρα μου..
και σου προσφερω μαζι με μενα ενα επαθλο ιδανικης αγαπης ..
με μια αλλη διασταση αερινης παρουσια σου..
και αν σε κοιτω παλι κρυφα αγαπω το μεγαλειο που κρυβεις στην ψυχη σου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου