Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Το Εσωρουχο σου Φυλακτο...

καλη μου..
 θυμασαι θελω κατι απο σενα ειπα να μου κρατα συντροφια..
της λιγες ομορφες νυχτες μου εδω πανω.
της νυχτες που εχω εδω μαζι μου φυλακισμενα  για σενα τα ονειρα μου..
και εσυ μου χαρισες το μοντερνο κοκκινο εσωρουχο σου...
κρυμενο μεσα στο δικο σου τετραδιο το εχω ομορφα και διπλωμενο..  
στο τετραδιο εδω που εχω γραμμενα ολους του ποθους μου για σενα και τις  αισθησιακες και αμαρτωλες μου σκεψεις.. που δεν τολμω να σου τις γραψω...
καθε πεμπτη μερα του ερωτα μας  ανοιγω το τετραδιο σου και σου γραφω  μεσα για να την θυμαμαι παντα αυτη την μερα μας..

καλη μου..
πεμπτη σημερα και..
το κοιταζω σε σκεφτομαι και γελω με τα λογια που ειπες οταν με αποχαιρετησες..
  ..πως θα φυγων τωραν βρεν χωρις βρακιν μονον με το καλτσον και το πατταλονιν κανειν κρυον στο αεροπλανον βρεν αλητην.. και μου γελαγες..
 καθε πεπτη το εχω κατω απο το μαξιλαρι μου και την νυχτα αργα το βγαζω το κρατω στα χερια μου σου το μυριζω στο φιλω..
και ψαχνω με τα ματια της αφης μου τα σημαδια μας  του  ερωτα μας..
με λατρεια στο εχω φυλαξει και σκεφτομαι παντα το αναγλυφο κορμι σου...
τωρα βραδυ πεμπτης ειναι και στα πορφυρα μου σεντονια  το απλωνω πανω και σε καμαρωνω..
και σκεφτομαι εκει που απλωσαμε τον ερωτα μας να κανω ονειρα και ετσι κοιμαμαι..
ευχες ερωτα σου στελνω τωρα σε σενα για να σου συντροφευουν τις νυχτες σου εκει...
κοιταζω τις ανασες μας του ερωτα μας που εχω γραμμενες στον τοιχο μου και παρακαλω τον χρονο να μας γυρισει πισω...
εκει στο κοκκινο της φωτιας μας..
του παθος του ερωτας μας.
της κολασης εκεινης της νυχτας...
στη μεγαλη διψα του ποθου μας..
που σαρωσε τα παντα πανω στο κορμι μας ..
εκεινη τη νυχτα που με το πυρπολημενο το φεγγαρι  εμεις  βαλαμε φωτια στα κορμια μας..
 εκει στην απεραντη τρελα της καταιγιδας μας.
που αναψαμε φωτιες με το παθος μας στις γειτονιες των αστρων..
εκει που ξεφυγαμε και οι δυο μαζι εκεινη την ομορφη καυτη μας νυχτα..
τωρα το εσωρουχο σου φυλακτο το εχω για να σε θυμαμαι παντα..
και να σου λεγω οτι..
 ο ερωτας σου μυστικη μουσικη ειναι στα πληκτρα του κορμιου μου..
 αλλα και μεσα στην ψυχη μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου