Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Προστατευσε με..

Μαγισσα  μου..
μην κρυβεσαι  αλλο πισω απο του ηλιου  τις αποχρωσεις...
η μοναξια μου εδω βρισκεται μεσα στη σκεψη σου και στα χερια  σου..
προστατεψε με αν μπορεις με τη ομορφη παρουσια σου..
και τα μαγικα σου μαγια...
ελα και κανε μου με την ομορφη παρεα σου τα αγκαθια της ζωης μου εδω πανω λουλουδια..
ανεμισε την γυναικεια αιγλη σου με πολυ παθος για την ομορφη ζωη..
κανε μιγμα τις αντιθεσεις τις κακες που ειναι εδω πανω σε ζηλο για αγαπη και ζωη...
τη ζητω τα αυτονοητα μονο σου ζητω...
να φυγει για παντα απο εδω η μοναξια μου η πικρα και η μελαγχολια μου..
 της ζωης την ομορφια  θελω να γευτω..
μεσα απο δω με μια ομορφη παρεα..
Μαγισσα μου..
κρατωντας εσενα για συντροφια αγκαλιαζω το κοσμο ολο..
  και απο τα μαλλια σου δυναμη θελω και αρωμα να παρω..
ανεμοσκαλα γινονται ολα απο εδω μεσα μεχρι και τον ουρανο..
και βλεπω εξω το κοσμο..
φιλια  ομορφα στελνεις μεσα απο τα φωτεινα σου ματια.
σταγονες χαρας ριχνεις με την ομορφη παρουσια σου οταν εισαι κοντα μου εδω..
αγγελοι με συντροφευουν ολη τη νυχτα..
στα χερια σου κρατας την μοναξια μου και τη μεγαλη πικρα της ζωης μου..
ελα και προστατευσεμε...
Ε!

2 σχόλια:

  1. Ξερεις αυτο που λενε: "Προσεχε τη ευχεσαι" ? λοιπον με το πες-πες και με ολα αυτα τα ομορφα λογια στα ποιηματα σου παω στοιχημα οτι θα εχεις γρηγορα επισκεψεις....και τοτε θελω να διαβασω ενα ποιημα σου, μετα τον ερχομο της....

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φιλη αορατη..
    δεν εχω ποτε επισκεψεις που τετοια χαρα..
    μακαρι να ερθει και θα γραψω βιβλιο μετα
    ολοκληρο..
    πουντο αυτο το καλο να ερθει..
    σε ευχαριστω που περασες παλι σημερα..
    να περνας η παρουσια σου μου δινει δυναμη
    να το ξερεις..
    γλυκο και υπεροχο βραδυ να εχεις..
    την καλησπερα μου..
    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή