Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Προσκλητηριο Ελα και Εσυ..

Μαγισσα μου καλη...
καλη μου  νεραιδα και γατα μου...
καλη μου φιλη κυρια Κατερινα απο τον καναδα..
μικρη μου  βαλερια απο την ιταλια..
καλη Μελινα μου απο την ομορφη κυπρο μας..
καλη μου φιλη νταμα σπαθι..!
σας προσκαλω ολες και επισημα απο εδω μεσα απο το αγαπημενο μου μπλογκ.
εδω την ομορφη παρεα μoυ..
να ερθετε στο επισκεπτηριο της κυριακης να σας δω και να με δειτε λιγο..
και αν με το καλο εσεις ρθειτε...

τα παντα θα κανω για να βρω τη κυριακη με κοκκινες μεταξωτες κορδελες το κελι μου να στολισω..
 εξω κρυφα θα βγω για να βρω λουλουδια κατακοκκινα το μικρο μου τραπεζι εδω για να το γεμισω..
 και της  εκκλησιας  τη καμπανα εδω στη γειτονια το σημαντρο της αγαπης θα αντηχησω..
εξω θελω να βγω και τον ουρανο μου  να τον ασημοζωγραφησω...
και το μονογραμμα σας εκει εκει ψηλα διπλα στη Μαγισσα μου θελω να σας το σημαιοστολισω..
 ελατε εσεις με το καλο και..
την φυλακη μου εδω πανω ολοκληρη με τις λαμπαδες της καρδιας μου θα σας την φωταγωγησω..
και το δαγκωμενο  φεγγαρι εκει ψηλα  ,,αχ αυτη η μοναξια μου,,   θα το αλμυροποτισω..
 ελατε εσεις με το καλο και..
θα γεμισω το κελι μου με χαρτινες καρδιες πεταμενες κατω για να σε υποδεχτω..
να σας δω να τις πατατε και οταν θα φυγετε θα τις μαζευω για να τις φυλαξω..

για να σας θυμαμαι παντα..
την ξεφρενη  αγαπη μου θελω δυνατα να σας τη τραγουδισω..
 ελατε εσεις με το καλο και..
θα γινω ψωμι να σας χορτασω..
θα γινω νερο να σας δροσισω...
το ραφι μου εδω με σνακς γεματο θα σας το εχω να σας κερασω..
παρανομα  με το καλυτερο αγιορειτικο κοκκινο κρασι θα πιουμε ολοι μας μαζι για το καλο..
το καλυτερο μου πορφυρο σεντονι το κρεβατι μου θα σας στρωσω να καθισετε πανω..
να κανουμε αποκαλυψη εαυτων εδω στο μικρο μου κελι της μαγειας...
και εχουμε τοσα πολλα να πουμε..
μικρο προαστειο σαν μοναδικο μεγαρο την καρδια μου θα σας κτισω...
ελατε εσεις με το καλο και..
τα πικραμενα χειλη μου και τα δακρυσμενα ματια μου βερα θα τα κανω..
και θα σας τη  χαρισω...
για να εχετε και εσεις κατι απο μενα..
ολους τους χρυσαφενιους  δισκους της ψυχης  μου με αγαπη θα γεμισω...
και
με ολες τις υπακοες  και τα αναντιρητα   καλες μου φιλες θα σας υπερετησω...
ελατε εσεις με το καλο...
σε αυτο το ταπεινο μου προσκλητηριο επισκεπτηριο  φιλιας και αγαπης...
και τελος
καλες μου φιλες ..
φιλικα γλυκα και αγνα σας αφηνω ενα αγνο φιλι.! και ενα λουλουδι...
εκει διπλα στο μαξιλαρι σας..
μαζι και το αφτερ σειβ μου..
για να σας τυλιγει το αρωμα μου..
μην τυχει και μου το ξεχασετε...
Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου