Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ωχ ! Αμαρτια μου Εσυ...

Μαγισσα μου.
πηγαινοντας με το τετραδιο  στο κρεβατι μου σταματησα μπροστα απο τη ζωγραφισμενη φωτογραφια σου..
που εχω εδω στο τοιχο μου..
και σε χαιδεψα απαλα και ειπα μονος μου..
σκεψου ρε μαγκα να πετιοταν τωρα εξω απο τη ζωγραφια σαν τον αλαντιν..
και να μου ελεγες..
στις προσταγες σου αφεντη...
ωχ! αμαρτια μεγαλη ...
Μαγισσα μου..
η ομορφη φωτογραφια σου και η σκεψη μου κατακαιει αποψε το κορμι μου..
και η αισθηση της παρουσιας σου αποψε μου ξεσκιζει τις φαντασιωσεις..
ομορφες οι σκεψεις της μνημης μου σημερα για σενα και οι εσωτερικες μου φωνες..
καταβγαζουν τη νοσταλγια σου..
και οι λαμπηδονες  του ποθου μου  σκεψεις  ολες ειναι αμαρτωλες ...
πετουν στους ουρανους των αισθησεων μεσα σε αυτη τη νυχτα σημερα..
ξεγελασμενες ειναι απο την αντανακλαση μιας παρουσας απουσιας...
χαμογελουν τα χειλη μου τις εντονες στιγμες του παθους που ζω..
αυτες τις ομορφες στιγμες που με γεμιζουν..
θελω να γευτω αυτα που δεν εχεις δωσει σε αλλους..
μεθυσμενος νιωθω απο την ευτυχια αλλα και απο την αισθηση που ζω ..
κοιτωντας παντα την ομορφη φωτογραφια σου..
ολες μου οι αισθησεις μου στελνουν μηνυματα να πεταξω..
ναι στο δικο μου ονειρο εισαι μοναχα εσυ..
θα ηθελα να σε ειχα διπλα μου τωρα εδω..
να αγγιζω το σωμα σου να το γεμισω με φιλια αγαπης και παθος..
να ταξιδεψω θελω εστω και για στερνη στιγμη εκει στου ονειρου τη χαρη...
ωχ! Μαγισσα μου αμαρτια μου...
Ε!

1 σχόλιο: