Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Ψυχορραγω...


η σημερινη νυχτα ειναι ιδανικη ..
για ψυχοπλακωμα..
τωρα που ψυχορραγω μετανοιωνω για της αμαρτιες που δεν εκανα..
και μενω μονος μου εδω τη νυχτα γιατι..
 σημερα ειναι μια νυχτα σκοτεινη αφου ολες οι αναμνησεις της μνημης μου απο της ατελειωτες σταχτες της ληθης οδηγουν στο κενο..
γιατι οι πιο ομορφες γυναικες ειναι αυτες που δε γωρισα ακομη..
παντα ομως ποναω για τις χαμενες μου ευκαιριες μου..
τωρα ομως δεν μπορω να συναντηθω πια παρα μονο με το παρελθον μου..
ο χρονος μου εδω μου φαινεται μετεωρος και ακινητος..
τελικα η ζωη μου ηταν περα απο τα προβλεπομενα..
καταλαβα ομως πως ο αποχωρισμος ειναι ενα προμηνυμα του χωρισμου..
αφου τωρα συνηθισα στη ιδεα της φυγης της..
δε ξερω ομως πως μπορω να ζησω χωρις αυτην..
και το μονο που μου απομεινε ειναι..
να παρατηρω της μερες που φευγουν μαζι με της νυχτες μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου