Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

η Ψυχη μου Φλογα που Χορευει..

Απανθρακωμενος ειμαι απο τη πυρα της μοναξιας μου εδω..
και η ψυχη μου σε φλογες να χορευει..
σε μια μεγεθυντικη  σκεψη ονειρου αναζητησης...
σε μια τελευταια αναλαμπη της φλογας των αισθησεων πρωτου αυτη σβησει για παντα..
οι πρωτες νοτες παρεμειναν φευγαλεες σαν σχηματα καπνου..
ηταν ομως φιλια η παρουσια σου τοτε..
μπορει και να μην ηταν τιποτα..
να ηταν μονο στοργη..
ηταν ομως κατι κοντα στην αγαπη ξερω..
στιγμες οδυνηρης ομορφιας μεσα στο νυσταλεο θροισμα της βροχης η ζωη μου σημερα..
φλογες εδω μεσα η ψυχη μου να χορευει και εσυ ισως και να στεκεις απορημενη.
φιλια ακαιρη η τοτε παρουσια σου εδω αργοπορημενη ματαιη..
ομως η μαγεια της στιγμης ειναι παντου..
εστω και αν το κερι τρεμοσβηνει σαν το τρυφερο ψυχομαχητο ενος τραγουδιου..
τωρα ολες οι σταχτες σηκωθηκαν και πεταξαν παρασυρμενες απο τη πικρα των αισθησεων μου σαν τα συντομα πρωτοβροχια του οκτωμβρη..
για σενα πιο το μονο πιθανο μελλον ηταν η φυγη σου καταλαβα..
στο παρολου αυτα  σε καποιο βαθμο οδυνης μου εδω μεσα..
ο πονος με αφηνει να δω καθαρα την αμεση ομορφια της καθε στιγμης...
και ας ειμαι απανθρακωμενος στη πυρα της μοναξιας μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου