Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Φως της Ζωης μου..

καλη μου φιλη  ηρθες..
σε μια στιγμη εξαρσης και μου μεταγγισες τη ζωη μου εκει τοτε..
εσυ μυστηριο κοριτσι μου..
ελα για λιγο να σου εκμυστηρευτω πισω απο τον καμβα των ιδιων ποθων μας το ποσο σε θελω να μου γραψεις παλι..
ηρθες σαν ζεστη ηλιακτιδα και μυστικα μου ανοιξες που ειχα αξεκλειδωτα ακομη..
ηρθες για μια στιγμη θυμαμαι για να μου ανακαλυψεις τη γλυκα της ζωης εκει εξω και σαν δωρο μου εδωσες την αναμνηση σου..
πεσμου που ταξιδευεις τωρα που γυρνας θελω για αλλη μια μονο φορα να ερθεις..
να σε ευχαριστησω για την χαρα της ζωης που μου εδωσες και μου εμαθες να ζω..
ελα παλι να μου διαλυσεις τους φοβους μου που με την φυγη σου εμεινα μονος  μου παλι..
γυρισε ελα παλι και θα αναβαλω ολα οσα εχω να γραψω στο καμβα  του χρονου που ξεφτιζει τωρα απο την πικρα..
και θα δω το οραμα της ελπιδας στην καινουργια μου ζωη..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου