Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Nοσταλγια μου...

οταν η νοσταλγια μου..
με συνθλιβει σε ξαναβρισκω..
εδω στο αντιφεγγισμα των ονειρων της νεανικης μου τοτε χρυσης νιοτης μου..
στο απαλο θροισμα του μπατη στις χειμωνιατικες νυχτιες..
βρισκω την νοσταλγια μου στο χαμογελο των γιασεμιων ..
οταν τα ιδια γιασεμια μου χαριζαν χαρα τοτε μεσα μου..
και οταν η καρδια μου σαν χελιδονι πετουσε στον οριζοντα στα πιο τρελα μου ονειρα..
σε ξαναβρισκω νοσταλγια μου ακριβη στα λουλουδια που εσκυβα να μαζεψω εχοντας την ψευδαισθηση πως αγκαλιαζα εσενα .
κρατωντας τα λουλουδια μου στην αγκαλια μου.
στης αναμνησεις μια ζωης..
αφου η ζωη μου ησουν εσυ..
και ας μην ειναι γραφτο μαζι να πορευτουμε.. και να διαβουμε αγκαλιασμενοι της συμπληγαδες της μοιρας μας..
σε ξαναβρισκω αποψε.
νοσταλγια μου...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου