Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Μαγισσα μου Εχεις Γραμμα..


Μαγισσα μου εχεις γραμμα..
Φιλη μου Συγχωρα το θαρρος μου να σε αποκαλω ετσι..
καθως και να σου μιλω στον ενικο..
αλλα τι φταιω εγω που το ομορφο ονομα σου εγινε το τραγουδι της καρδιας μου..
Λενε πως η μοιρα κυβερνα τους ανθρωπους..
αν αυτο ειναι σωστο τοτε ασφαλως αυτη σε εριξε στη ζωη μου...
ειμαι βεβαιος πως αυτο μου συμβαινει..
και για αυτο μοιρολατρικα αφηνω τον εαυτο μου να παρασυρθη απο τα αισθηματα μου..
Αισθηματα που μονο εσυ μου εμπνεεις και ουτε καν ποτε υποπτευσαι..
αραγε περασε ποτε απο το μυαλο σου η σκεψη  πως μεσα απο εδω..
χτυπα μια ερωτευμενη καρδια και δυο δακρυσμενα ματια απο το πονο..
να σε παρακολουθουν συνεχως για να μαντεψουν την ομορφη αγαπημενη σιλουετα σου..
Αν ναι.. τοτε γιατι εισαι τοσο σκληρη μαζι μου..
Πως ειναι δυνατον κατω απο την Αγγελικη μορφη σου να κρυβεται μια πετρινη καρδια...
Ολες αυτες οι σκεψεις Μαγισσα μου κανουν να χανω τον υπνο μου..
και η μοναδικη μου συντροφια στης ατελειωτες ωρες της μοναξιας μου ειναι το χλωμο φεγγαρι...
Αντιλαμβανεσαι αραγε το μεγεθος της θυσιας μου..
γιατι ειναι θυσια για εναν αντρα να ριχνει την αξιοπρεπεια του..
και να γραφω οσα σου γραφω συνεχεια..
και τη ριχνω αδιστακτα στα ποδια σου..
και θα ριξω και τη ζωη μου μονο και μονο για μια σου ματια βρεε..
της τελευταιες μερες ο πυρετος της αγαπης με καιει αλυπητα..
και η φουκαριαρα η μανα μου νομιζει οτι ειμαι αρρωστος απο μια συνηθισμενη αρρωστεια...
ρωταει τη γειτονια και τους γιατρους εδω  και εκει να δει τι εχω..
δε μπορει να φανταστει ποτε οτι ο μοναδικος γιατρος για την πονεμενη μου καρδια..
εισαι εσυ η αγαπημενη μου Μαγισσα..
αφου σου ξαναζητησω συγνωμη για την ενοχληση μεσα απο εδω..
κλεινω το γραμμα μου με μια θερμη παρακληση...
να μου γραψεις κατι..
υπογραφουν δεκα μαρτυρες..
τα φιλια μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου