Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Αποψε σε Θυμηθηκα...

Αποψε σε θυμηθηκα..
Κλεινω τα ματια μου και σε εχω μπροστα μου σε βλεπω να φευγεις ξανα..
διχως να θελεις πατας στην καρδια μου το καθε σου βημα με πονα..
περασαν μηνες και χαθηκες..
εμειναν μονο οι ωραιες στιγμες απο  συναντηση μας..
εκεινες οι στιγμες της συντροφιας της νυχτα του φεγγαριου τοτε στην αθηνα..
σε ξανακουω να μου μιλας μεσα μου..
σε ξαναβλεπω να με κοιτας..
ενας κομπος μεσα στο λαιμο μου φερνει αθελα μου δακρυα στα ματια μου..
που εισαι τωρα..?
ποιον βλεπεις τωρα..?
τη σημασια εχει..
υπηρξες για λιγο στον δικο μου παραδεισο..
τωρα με δυο τραγουδια που ακουω και με δακρυα σε θυμηθηκα ξανα..
τωρα που ολοι οι ερωτευμενοι γιορταζουν και εξομολογουνται ο ενας στον αλλον...
αποψε τωρα ξανα χαθηκα μεσα στα ματια σου ..
και ενιωσα το τρυφερο σου χαδι την υπεροχη ομορφη αγκαλια σου..
που ηταν με παθος τυλιγμενο σε πουπουλενια τρυφεροτητα..
με αγγιξες και φοβομουν μην διαλυθω μη σπασω..
μου χαμογελουσες και σου χαμογελουσα να μην σε τρομαξει το τρελο μου παθος μου για σενα..
δεν θελω να αφησω με τιποτα το χρονο να σβησει αυτη την ομορφη συναντηση μας..
ποσο υπεροχα ενιωσα μεσα μου δεν θα το μαθεις ποτε..
λενε πως η αγαπη εχει πολλες μορφες και η καθε μια ειναι αλλιωτικη..
κανενας ερωτας δεν μοιαζει με τον αλλον..
αν κατι ειναι δυνατο ξεχωριστο θα αφησει δυνατες αναμνησεις που δεν σβηνουν ποτε..
οτι και αν φερει η ζωη διαβαινοντας..
για μενα το προσωπο σου τα φιλια σου το βλεμμα σου και το χαμογελο σου..
ειναι εδω για παντα...
θα σε θυμαμαι παντα και δεν θ αφησω το χρονο να σβησει αυτη την ομορφη συναντηση μας..
δεν θελω να ξεχασω αυτο το υπεροχο αγκαλιασμα σου που μου εφερε τοση ομορφια στη ζωη μου..
και αν εσυ εφυγες μακρυα μου και δεν μου μιλας ποια ποτε..
αποψε σε θυμηθηκα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου