Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Ανηκω στους Φτωχους...

Δεν ειμαι δυνατος στα λογια φτωχη η ζωη μου εδω αλλα με δυναμη η ψυχη μου στον αγωνα της ζωης..
ανηκω στους φτωχους και στους ανεργους..
μεσα απο τα σχολικα βιβλια εχω διδαχθει της αρετες και τα υψηλα ιδανικα της ζωης...
οπως τη περηφανια τη λεβεντια την αλληλεγγυη την αξιοπρεπεια.
η μεγαλη μου ομως αναγκη με εκανε και τα τσαλακωσα  σαν αντρας εριξα τον εγωισμο μου και την αξιοπρεπεια μου..
ναι τολμησα και ειπα την αληθεια σε λιγες φιλες που γνωρισα μεσα απο εδω τους ειπα..
ανηκω στους φτωχους...

ολες χαθηκαν απο κοντα μου μονο μια καλη μου φιλη απο τη μακεδονια μου απαντησε στελνοντας μου εμαιλ με ενα λινκ την ευχαριστω πολυ..
παρακαλεσα μια φιλη απο τον καναδα εξαφανιστηκε προσπαθησα να μιλησω σε μια φιλη απο το βολο χαθηκε...
ολοι με αντιμετωπισαν λες και ειμαι χτικιο..
φτωχη ειναι η ζωη μου αλλα με αξιοπρεπεια και σεβασμο και η ελπιδα για βοηθεια στη ζωη μου εξαφανισμενη μου γυρισε τη πλατη..
καταδικασμενος στη φτωχεια απραγος χωρις δουλεια ανεργος νιωθω ενα ασημαντο τιποτα και απραγματοποιητα ολα τα ονειρα μου..
ειμαι μονος αλλα δεν εχω που να πορευτω ..
πολλα τα βιογραφικα που εστειλα κανενας τιποτα πηγα στα εργα τα μεγαλα μου ειπαν 28 ευρω δεχθηκα αλλα για να πιασω εργασια ηθελε μεσον..
πηγα στους πολιτικους που ξερω και που εκανα αγωνα για να βγουν βουλευτες ειμουνα συνοδοπορος τοτε στο αγωνα τους ..
μου απαντησαν προηγουνται οι πολυτεκνοι και οι παντρεμενοι ανεργοι..
στους φιλους που ειχα καποτε ζητησα δουλεια δε με προτιμησε κανενας πηραν αλβανους...δεν αφησα την οργη μου να γινει θυμος..
τα δακρυα μου στερεψαν και ο πονος μου εγινε καυτη ανασα..
θρηνω τη φτωχεια που εχω και την ελπιδα που με εγκατελειψε..
καταθετω αποψε την αδυναμια μου σε σας φιλες μου..
και καθε νυχτα προσευχομαι μπροστα στην εικονα της Παναγιας για βοηθεια  στη δυστυχια μου λεγοντας της...
ανηκω στους φτωχους....
Ε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου