Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Αποψε Μονος μου Γιορταζω...

 Σημερα γιορταζω κα αποψε μονος παλι μου ειμαι...
καθισμενος κοντα στο τζακι με τη μανα μου που εχει σταυρωμενα τα χερια της μεσα στη σιωπη..
μα οι ψυχες μας και των δυο μας τυλιγμενες ειναι μεσα στη θλιψη..
καλη μου μανα μη μου κλαις μεσα σου αποψε δε κανει μερα γιορτης μου ειναι φυλακισε τα δακρυα σου και μη μου δακρυζεις..
και αν ειμαι μονος μου χρονιαρα μερα τη συνηθισα τη μοναξια μου....
η μανα μου απο τη παραμονη στολισε το σπιτι εβαλε το καλο αγαπημενο μου βελουδο  βυσσυνι τραπεζομαντηλο..
πινω κρασακι μονος μου παρεα με τη  θλιψη και τη μοναξια μου καθισμενος μονος μου στο τζακι...
η ψυχη μου και η θλιψη μου συναντιεται με τη σβησμενη φωτια του τζακιου..
δεν εχω ορεξη μεσα μου αποψε να σου να γραψω..
ανοιγω ολα τα τετραδια μου να σε διαβασω θελω αποψε  η φωτογραφια σου απεδρασε μεσα απο το κρυφο μου τετραδιο επεσε κατω και με πιανει λυγμος...
και μεσα απο το πονο μου οπως σε κοιτω στα κρυφα σιγοτραγουδω το λυγμο του καζαντζιδη ....
Μαγισσα μου διωξε με και μη λυπασαι τη θα γινω μη φοβασαι και αν χιονιζει και αν βρεχει το Νυχτολουλουδο αντεχει..
ανοιγω το τετραδιο μου ολες οι σελιδες με μεγαλα γραμματα το ονομα σου ειναι..
Μαγισσα..
τραυμα η πληγη μου αιμοραγει και εσυ εκει να ομορφαινεις...
θεατρο για σενα Μαγισσα μου η ζωη μου..
η μοναξια μου και η θλιψη  ψαλτες στο παθος μου για σενα αποψε που γιορταζω..
σκληρα σημερα τα βογκητα της ψυχης μου και το ονειρο μου να σε δω εγινε πια μεσα μου δακρυ..
και το πιομα μου πικρα ειναι το πινω και με πινει λεγοντας μεσα μου...
που να εισαι τωρα..
και η σκεψη μου για σενα οδος ονειρων ειναι..
κοντοβελονια οι ευχες των ανθρωπων σημερα γιορτη χριστουγεννων που ειναι και τα φιλια να κερνιουνται εξω σαν νερακι..
και το Νυχτολουλουδο μονος μου να ειμαι..
Μαγισσα μου ο καημος μου και η διψα μου να σε δω δε θα παψει ποτε..
αληθεια ειναι οτι ουρλιαζει η ψυχη μου απο την αδικη απουσια απο εδω..
μελανιασμενα ειναι ολα τα γραπτα μου αποψε οπως τα διαβαζω και αυτος που σου τα εγραφε φτωχος και μονος να ειναι..
ταραγμενη με δεος η ψυχη μου διαβαζω αυτα που εγραφε για σενα...
μεσα στη μοναξια και στη μελαγχολια μου αποψε μονος μου πινω κρασακι..
και καταπινω  το δηλητηριο της μοναξιας και γευομαι το αρωμα της απουσιας σου...
Μαγισσα μου που εισαι αποψε που μονος μου γιορταζω....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου