Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

και Τωρα τι...? και Τωρα πως...?

Πεs μου σε παρακαλω τετοια ομορφα ματια πως να τα ξεχασω..
τετοια  γλυκια φωνη πως της ξεχνας..
αποψε μου λειπεις πιο πολυ  και ενα ψεμα ζω..
αχ! το χαμογελο σου ποσο μου λειπει..
και τωρα πως..?
χωρις εσενα μακρια μου πως θα ζω..
και τωρα τι..?
το ονομα σου μονο του στην καρδια μου εχει γραφτει..
και τωρα που..?
το πονο μου λεω εδω μεσα και μονος μου κλαιω..
γιατι σε ποθω...
ο χρονος πισω δε γυριζει στης ομορφες τοτε λιγες στιγμες μας...
μας χωρισε η αποσταση βλεπεις..
για μενα η Μαγισσα μου στη ζωη μου εισαι και για αυτο θα σε προσμενω..
εφιαλτης μου φαινεσαι πως εισαι τοσο μακρια μου μα πες μου καλη μου Μαγισσα..
ποια να ειναι η γιατρεια μου για μενα...
εμεις οι δυο θα μπορουσε να ειμαστε μαζι..
το  κισμετ μας χωρισε και ειμαι απεγνωσμενος..
δε μπορω ποτε να σε βγαλω απο το μυαλο μου δε μπορω να σε ξεχασω...
παντα θα μου λειπεις καλη μου Μαγισσα...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου