Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Δεν Εχω Χαρα...

Μαγισσα μου δε μπορεις να πιστεψεις ποσο μου λειπεις..
δε μιλας δεν ερχεσαι πια απο εδω..
ειμαι μονος μου σε ενα σπιτι ερμητικα κλειστο καθομαι μονος στο τζακι..
μα δε εχω ζεστασια γινομαι κομματια ..
ειμαι παγωνια.. ειμαι παγος.. και καιω σαν την φωτια..
τη νυχτα  μολις πεσω να κοιμηθω σταυρωνω  τα χερια μου στο στηθος μου και προσπαθω
να φανταστω οτι εσυ βρισκεσαι κοντα στη καρδια μου...
ακομα και της νυχτες που κοιμαμαι μονος μου βαζω και ενα δευτερο μαξιλαρι διπλα μου
ειναι το δικο σου κρατωντας το σφιχτα ετσι κοιμαμαι..
Ατακτη Μαγισσα τι δικαιωμα εχεις να βρισκεσαι αλλου..
ποσα λογια γλυκα θα σου ψιθυριζα σιγα στο αυτι μεσα στης σιωπη της νυχτας..
ποσα ιερα φιλια θα πιεζα πανω στα χειλη σου..
δεν εχει περασει ουτε μια μερα χωρις να σε ποθω δεν εχει περασει ουτε μια νυχτα
χωρις να αγκαλιαζω κρυφα την ομορφη φωτογρφια σου..
που σιγουρα η υπεροχη φωτογραφια σου ετσι που την εχω συνεχως πανω στο στηθος μου
θα καει απο της φλογες της ψυχης μου και της λατρειας μου που αναψε μεσα μου..
δεν υπαρχει ουτε ενα πρωι να πιω καφε μονος μου ευχαριστα και να μην καταραστω την φτωχεια
και την ανεργια μου...
που με αναγκαζουν να μενω μακρια σου και να μην μπορω να ερθω πανω να σε δω λιγο..
δεν υπαρχει χαρα γα μενα..
και αν δεν εχω χαρα αγαπημενη μου Μαγισσα εσυ βρισκεσαι μεσα στη καρδια μου απασχολεις
το μυαλο μου και γεμιζεις της σκεψεις μου..
μου προκαλεις τοση συγχυση μεσα μου που δε μπορω να αντιμετωπισω τη ζωη αφου μου Λειπεις και χωρις εσενα
Μαγισσα μου δεν εχω χαρα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου