Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Μουσικη Ποιηση...

Χθες κοινωνησα αυτο που λεγεται αληθινη μουσικη ποιηση....
εχθες με μαγεψε το αφιερωμα στο βαρναλη..
οι απαγγελιες σας μεσα μου σαν απο  αγιο δισκοποτηρο χυνοταν μεσα στη ψυχη μου..
ψυχα  ψωμιου ηταν η ποιηση σας βουτηγμενη μεσα στον αχραντων  μυστηριων..
Δοξα στο Παθος σας..
Δοξα στην ομορφη υπεροχη βραδυα σας..
εκεινη την ωρα της Υψιστης ομορφιας βραδυας
ομορφη  μουσικη ποιηση Ξεχυνονται στο Μυρωμενο αερα εδω της Νυχτας στη πολη του αγρινιου..
ενα Μεγαλο ευχαριστω Υψωνω σε σενα  φιλη..
που μου εδωσες ομορφια πολυ εχθες  στο βιβλιοπωλειο σου..
με Εργο του Νου και της Ψυχης..
ταυτισμενη με τη ποιηση εισαι και παντα φλογες ποιησης δημιουργεις..
η υπεροχη χθεσινη βραδυα  σου εγινε πυρσος ζωης για ολους μας..
λαβαρο θελω να στησω και συμβολο να γινει η χθεσινη βραδυα...
αρχη της ανοιξης με μαγεμενη νυχτα..
το υπεροχο τραγουδι που εκλεισε την ποιηση σας  γεμισε της σκεψεις μου..
το δοξαρι του εγινε μεσα μου συνθημα επαναστασης..
και καθως περπατουσα  τραγουδουσα μονος μου στο δυνατο...
αιντε βιβα αντε ψωνιο..
αιντε συμβολο αιωνιο..
αν ξυπνησεις μονομιας 
 θαρθει αναποδα ο ντουνιας...!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου