Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Αγνοησε με..

Αποψε ωραια νυχτα και σε κυκλωνω με κοκκινο στυλο
και σου στελνω αφθαρτη τη λαχταρα μου..
νυχτα και ειμαι ξαγρυπνος διαβαζω ολα τα τετραδια μου που σου εχω γραψει..
πικραμενη ειναι η ψυχη μου εδω και η μοναξια μου δεν εφυγε ποτε απο κοντα μου..
κουρασμενος ειμαι απο τη νυχτερινο διαβασμα μα αντεχω..
νυχτα ομορφη αποψε και σε κυκλωνω με το κοκκινο στυλο..
αποψε παγωσε η σκεψη μου παλι σε σενα Μαγγισα μου..
 εμεινα χωρις κατι να εχω να σου γραψω ..
αποψε εμεινα παμφτωχος απο λεξεις για σενα..
ουδετερο ειναι και το ονειρο και δεν ξερω πως θα κυλησει η νυχτα
σου στελνω τη σιωπη μου..
τα ματια μου υγρα απο της ωραιες μου μνημες μου για σενα..
αποψε αυτες λαβωσαν τα ματια μου και τα ονειρα μου..
αγνοησε με σε παρακαλω..
Ε!

1 σχόλιο:

  1. Πάντα..
    να γεμίζεις τη ζωή σου με θαυμαστικά!!
    Αλλά... μπορείς να βάλεις τελεία...όπου απαιτείται!!
    Όπου υπάρχουν πολλά ερωτηματικά..
    άφησε μια κενή γραμμή...και προχώρα!!
    Βάλε σε παρένθεση..αυτό που χρειάζεσαι!!
    Και όταν τελειώσει ένα κεφάλαιο...μην διστάζεις..
    να γυρίσεις σελίδα!!3:17 μμ 3/5/2021..ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΧΡΉΣΤΟΣ
    ΑΝΈΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΛΛΆ ......Φωτογραφία του..Ektoras .Alejandros Raptakhs

    ΑπάντησηΔιαγραφή